abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2002 @ 00:51:05 #226
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_2711182
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 00:45 schreef Lotjeb het volgende:
ik wacht :-)
*tandenpoets*
You've Got Mail
na na na na na na na Badjasman!
  zaterdag 5 januari 2002 @ 00:54:44 #227
20564 Slider
Rhuton Forever
pi_2711216
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 00:49 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

zo is het ook altijd (lees: vaak) al gegaan bij mij. ik durf gewoon zulke stappen vaak niet te ondernemen vanwege mijn onzekerheid en omdat ik al niet al te bloemerige ervaring heb met de liefde. ik ben gewoonweg bang dat ik weer voor de zoveelste keer in mijn leven voor schut sta, maar deze keer voor mensen die ik haast dagelijks tegenkom. en dat maakt me echt kapot van binnen. en ik weet dat ik er dan 8teraf spijt van ga krijgen, maar op een of andere manier dringt dat niet door bij mij en laat ik het maar gewoon gebeuren.

Hmm, tja iedereen kan het honderd keer tegen je zeggen, je moet 't toch zelf een keer doen.

Ben zelf ook geen held in de liefde hoor....dus of mijn tips je helpen
Ik weet vooral hoe het niet moet en zo'n situatie zie ik nu ook weer verschijnen...en das toch zonde!!
Als je 't echt wilt, dan moet je niet aan al die andere lui denken die daar ook rondlopen. Alsof die zelf nog nooit zoiets geprobeerd hebben. Je bent heus niet de enige die ooit verliefd is hoor

Stuiteren... 'A Way Of Life'
  zaterdag 5 januari 2002 @ 01:03:08 #228
13411 NaRRaToR
pi_2711294
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 00:54 schreef Slider het volgende:

[..]

Hmm, tja iedereen kan het honderd keer tegen je zeggen, je moet 't toch zelf een keer doen.

Ben zelf ook geen held in de liefde hoor....dus of mijn tips je helpen
Ik weet vooral hoe het niet moet en zo'n situatie zie ik nu ook weer verschijnen...en das toch zonde!!
Als je 't echt wilt, dan moet je niet aan al die andere lui denken die daar ook rondlopen. Alsof die zelf nog nooit zoiets geprobeerd hebben. Je bent heus niet de enige die ooit verliefd is hoor

*zucht
* NaRRaToR gaat maar eens weer proberen te slapen. moet er vroeg uit om te sporten en helaas zie ik haar dan nie das zondag pas weer

* NaRRaToR kan zichzelf wel weer slaan en gaat maar weer lekker piekeren in bed

trustuh voor dadelijk

zaterdag 5 januari 2002 @ 01:06:37 #229
20564 Slider
Rhuton Forever
pi_2711350
Yo, welterusten

Ennuh, succes zondag, gewoon actie ondernemen!
Laat nog even weten dat het gelukt is

Nu lapen, morgen weer vroeg in de trein naar paps en mams

zaterdag 5 januari 2002 @ 01:14:54 #230
16156 M_THE_MAN
Last, Best Hope For Mankind
pi_2711456
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 20:34 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ruzie met mijn moeder heb ik bijna iedere dag al wel mjah thats life huh. waarover had je ruzie dan eik ?

btw ooit monsters inc. gezien dat is echt een mooie film. moet je echt een keer zien.

jah, ik reageer een beetje laat. was ff naar een stel vrienden gegaan (en nog ff een jointje geroken )

maar het probleem was dat mijn baas belde of ik vandaag wou werken, ik zei nee en daar waren ze het weer niet mee eens. maar ik wil gewoon op m'n gemak m'n tentamens leren (is niet veel werk, maar ik doe graag rustig aan ). nou ja, gingen ze ook al zeiken dat ik dan zaterdag (vandaag dus ) niet uit mag. ik ga toch, no mater what, want anders kan ik mijn 'master plan' (yeah right) niet uitvoeren ik wil gewoon in elk geval weer eens een meid gezoend hebben morgen avond!
vandaag komt er nog een gast langs die me gaat helpen met m'n wiskunde ( ) en ik denk dat als ik dat gewoon ff goed doe, dat ze dan niet zo moeilijk zullen doen. dus moet wel weer ff nuchter worden voor 4 uur s'middags

en ik heb wel een trailer gezien van Monster Inc. ga'em misschien wel ff downloaden ofzo (heb trouwens weer een aflevering van Trigun gedowload zojuist...dat word weer meligheid! )

Don't drink and drive, you might spill your drink...
pi_2711903
ben ik te laat?
[url=http://www.cinner.com]CiNNeR[/url]
  zaterdag 5 januari 2002 @ 01:58:16 #232
16156 M_THE_MAN
pi_2711950
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 01:52 schreef CiNCHiCK het volgende:
ben ik te laat?
ik ben er nog, maar ben niet echt aanspreekbaar denk. k'ga zo maar slapen.

slaap ze!

pi_2712250
Slaapse allemaal!!
  zaterdag 5 januari 2002 @ 10:05:34 #234
13411 NaRRaToR
pi_2712771
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 01:14 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

jah, ik reageer een beetje laat. was ff naar een stel vrienden gegaan (en nog ff een jointje geroken )

maar het probleem was dat mijn baas belde of ik vandaag wou werken, ik zei nee en daar waren ze het weer niet mee eens. maar ik wil gewoon op m'n gemak m'n tentamens leren (is niet veel werk, maar ik doe graag rustig aan ).
die baas van je moet nie zo zeiken school gaat voor werk
nou ja, gingen ze ook al zeiken dat ik dan zaterdag (vandaag dus ) niet uit mag. ik ga toch, no mater what, want anders kan ik mijn 'master plan' (yeah right) niet uitvoeren ik wil gewoon in elk geval weer eens een meid gezoend hebben morgen avond!
en zo hoort het gewoon doen dude

vandaag komt er nog een gast langs die me gaat helpen met m'n wiskunde ( ) en ik denk dat als ik dat gewoon ff goed doe, dat ze dan niet zo moeilijk zullen doen. dus moet wel weer ff nuchter worden voor 4 uur s'middags
hehehehehe

en ik heb wel een trailer gezien van Monster Inc. ga'em misschien wel ff downloaden ofzo (heb trouwens weer een aflevering van Trigun gedowload zojuist...dat word weer meligheid! )
als je een ftp servertje ofzo hebt maak maar een account aan ofzo en stuur ff icqtje met de nfo. dan stuur ik hem wel ff door.

zaterdag 5 januari 2002 @ 15:35:35 #235
16156 M_THE_MAN
pi_2714780
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 10:05 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

misschien domme vraag, maar; waar kan je een ftp server aanvragen en hoe gebruik je die dingen eigenlijk?
ja, om nou via ICQ die film van ongeveer 300 mb uit te wisselen is ook niet alles.
  zaterdag 5 januari 2002 @ 22:21:55 #236
13411 NaRRaToR
pi_2718531
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 15:35 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

misschien domme vraag, maar; waar kan je een ftp server aanvragen en hoe gebruik je die dingen eigenlijk?
ja, om nou via ICQ die film van ongeveer 300 mb uit te wisselen is ook niet alles.

ehmz doe maar 7 a 8 100 mb en dat gaat met tussen de 180 en 450 kb/sec (ik neem aan dat je kabel hebt) is met een klein uurtje gepiept. en ehmz ik zou eens zoeken op www.download.com en dan zoeken naar "bulletproof ftp server" of zoeken naar "G6" is allebei hetzelfde programma en is 30 dagen gratis te gebruiken.
  zondag 6 januari 2002 @ 00:15:13 #237
13411 NaRRaToR
pi_2719731
ik kan weer eens niet slapen voor de verandering ik wil heel graag morgen eindelijk actie ondernemen. maar nu komen alle tweifels allemaal weer opzetten gvd. echt gewoon schijt. ik weet niet eens meer wat ik zou willen enzo. ik voel me best zeer kut. tering

sorry moest het gewoon ff kwijt

zondag 6 januari 2002 @ 01:17:23 #238
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_2720445
je kan beter spijt hebben van iets wat je hebt gedaan dan spijt van iets wat je niet durfde te doen..succes allemaal
"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
  zondag 6 januari 2002 @ 01:32:08 #239
8974 roses
Well.. YE-AHHH!
pi_2720606
Ik km net binnen..zie deze lange topic staan..ben te moe om alles te lezen..ik weet dus niet precies wat er in staat enzo..maar in ieder geval probeer maar lekker te slapen en sta gezond weer op met nieuwe moed en nooit geschoten is altijd mis he...
hey how`re you doing?!
  zondag 6 januari 2002 @ 02:47:42 #240
16156 M_THE_MAN
pi_2721320
quote:
Op zondag 06 januari 2002 00:15 schreef NaRRaToR het volgende:
ik kan weer eens niet slapen voor de verandering ik wil heel graag morgen eindelijk actie ondernemen. maar nu komen alle tweifels allemaal weer opzetten gvd. echt gewoon schijt. ik weet niet eens meer wat ik zou willen enzo. ik voel me best zeer kut. tering

sorry moest het gewoon ff kwijt

nou, ben dus weer uit geweest vanavond...en t'ging weer lekker kut!
ik was deze keer echt van plan om verder te gaan, maar nee hoor, k'was weer te scheiterig!

ik weet niet hoe het nu verder moet...er moet gewoon een manier zijn om er overheen te komen, maar hoe?

het is gewoon een zwakheid van me. maar zwakheden zijn er om er overheen te komen! en dat is wat ik ga doen en wat mij zal lukken!...uiteindelijk

pi_2721664
Precies, positief blijven!! (zei de grote pessimiste)

Heb net zo'n geld-verdienen-door-je-lastig-te-laten-vallen-met-reclame-enzo proramma gedownload, spedia.net Bekend? Word er nu al helemaal getikt van eerlijk gezegd. twee balken met bewegende shit in beeld en een browser die meteen kuren vertoont. Even afwachten of ik dat volhou dus

zondag 6 januari 2002 @ 10:48:36 #242
13411 NaRRaToR
pi_2722039
quote:
Op zondag 06 januari 2002 02:47 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

nou, ben dus weer uit geweest vanavond...en t'ging weer lekker kut!
ik was deze keer echt van plan om verder te gaan, maar nee hoor, k'was weer te scheiterig!

ik weet niet hoe het nu verder moet...er moet gewoon een manier zijn om er overheen te komen, maar hoe?

het is gewoon een zwakheid van me. maar zwakheden zijn er om er overheen te komen! en dat is wat ik ga doen en wat mij zal lukken!...uiteindelijk

precies hetzelfde als bij mij vanochtend. ik kan mezelf echt wel iets aandoen omdat ik het gewoon niet durf. gewoon dikke bagger dus

en cinchick dat soort programma's werken niet en bevat vaak spyware ( een soort trojan wat gegevens over jezelf naar een bepaald bedrijf of instantie sturne of zelfs naar gewone mensen ) ik zou er dus een beetje mee uitkijken

zondag 6 januari 2002 @ 16:17:35 #243
13411 NaRRaToR
pi_2724050
-edit-

ik zat nog ff na te denken over vanochtend omdat ik vrij veel hebziten letten of zij ook enige tekens gaf oid. wat mij deed terugdenken is toen we in de kleedkamer zaten en de trainster kwam om te zeggen dat we weer het ijs op moesten dat ik merkte gezien te hebben dat ze een beetje zat te tweifelen of ze meteen zou gaan of ff zou w8en totdat ik ook mijn blikje drinken ophad. haar 2 goede vriendinnen gingen ook weer het ijs op.
wat ik me dus zat te bedenken (het zal wel nie kloppen) maar kan het niet zijn dat zij ook een beetje schuw is in gezelschap van der vriendinnen

ik weet het niet hoor. maar daarmee wordt het dan nog lastiger want ehmz hoe zorg ik ervoor dat ik haar dan evt. "tref"als ze alleen is * NaRRaToR weet het allemaal niet meer hoor.

ik moet dus dalijk optreden, (weet nie eens of het doorgaat tis hier nogal mistig en kan dus zijn dat het wordt afgelast is midden op de markt in de open lucht )

* NaRRaToR is out: eten

gr. NaRRa

zondag 6 januari 2002 @ 19:05:41 #244
16156 M_THE_MAN
pi_2725636
quote:
Op zondag 06 januari 2002 16:17 schreef NaRRaToR het volgende:
-edit-

ik zat nog ff na te denken over vanochtend omdat ik vrij veel hebziten letten of zij ook enige tekens gaf oid. wat mij deed terugdenken is toen we in de kleedkamer zaten en de trainster kwam om te zeggen dat we weer het ijs op moesten dat ik merkte gezien te hebben dat ze een beetje zat te tweifelen of ze meteen zou gaan of ff zou w8en totdat ik ook mijn blikje drinken ophad. haar 2 goede vriendinnen gingen ook weer het ijs op.
wat ik me dus zat te bedenken (het zal wel nie kloppen) maar kan het niet zijn dat zij ook een beetje schuw is in gezelschap van der vriendinnen

ik weet het niet hoor. maar daarmee wordt het dan nog lastiger want ehmz hoe zorg ik ervoor dat ik haar dan evt. "tref"als ze alleen is * NaRRaToR weet het allemaal niet meer hoor.

ik moet dus dalijk optreden, (weet nie eens of het doorgaat tis hier nogal mistig en kan dus zijn dat het wordt afgelast is midden op de markt in de open lucht )

* NaRRaToR is out: eten

gr. NaRRa

yep, je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. het valt mij ook op dat meiden sneller op je af stappen wanneer hun vriendinnen er ff niet zijn. was gister avond ook weer zo...dan kwam ze naar me toe om ff gedag te zeggen, bleef ze een tijdje vlak naast me staan (en ja, in die tijd zou ik natuurlijk moeten reageren ) en dan ging ze weer verder.
  zondag 6 januari 2002 @ 21:50:20 #245
13411 NaRRaToR
pi_2727514
quote:
Op zondag 06 januari 2002 19:05 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

yep, je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. het valt mij ook op dat meiden sneller op je af stappen wanneer hun vriendinnen er ff niet zijn. was gister avond ook weer zo...dan kwam ze naar me toe om ff gedag te zeggen, bleef ze een tijdje vlak naast me staan (en ja, in die tijd zou ik natuurlijk moeten reageren ) en dan ging ze weer verder.

* NaRRaToR komt net terug van optreden.

kort verslag:
naast het standaard en reguliere "HOMO" geroep toen ik er aankwam kreeg ik wa folders in me hand gevrot of ik ff mee wou helpen met het uitdelen ervan. njah ik ben de slechtste nie dus jah ik d8 ik neem haar mee he. maar nee een van haar vriendinnen had ook wel zin njah toch veel lol gehad en tijdens de show weinig kunnen spreken met haar (wegens het vluggen omkleden en stress e.d.)

en ik d8 wel zo dichtbij te zijn

zondag 6 januari 2002 @ 22:07:55 #246
20564 Slider
Rhuton Forever
pi_2727736
quote:
Op zondag 06 januari 2002 19:05 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

* Slider Zucht....

Weer niet gebeurd dus ....zonde...
Terwijl je zelf ook begint in te zien dat het wel goed zit

zondag 6 januari 2002 @ 22:11:02 #247
16156 M_THE_MAN
pi_2727782
quote:
Op zondag 06 januari 2002 21:50 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

* NaRRaToR komt net terug van optreden.

kort verslag:
naast het standaard en reguliere "HOMO" geroep toen ik er aankwam kreeg ik wa folders in me hand gevrot of ik ff mee wou helpen met het uitdelen ervan. njah ik ben de slechtste nie dus jah ik d8 ik neem haar mee he. maar nee een van haar vriendinnen had ook wel zin njah toch veel lol gehad en tijdens de show weinig kunnen spreken met haar (wegens het vluggen omkleden en stress e.d.)

en ik d8 wel zo dichtbij te zijn

DOH! bij jou ging het dus ook al lekker. hebben ze er geen medicijn tegen ofzo?
  zondag 6 januari 2002 @ 22:12:59 #248
13411 NaRRaToR
pi_2727816
quote:
Op zondag 06 januari 2002 22:11 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

geen idee was het maar zo was ik gelijk af van die kut pleuro's

maar ik had denk ik best wel wat geprobeerd hoor als die vriendin er nie bij was.

mjah dat zijn gedachtes he

zondag 6 januari 2002 @ 22:17:19 #249
20564 Slider
Rhuton Forever
pi_2727855
quote:
Op zondag 06 januari 2002 22:11 schreef M_THE_MAN het volgende:

[..]

Heet dat medicijn niet alcohol ofzo?
Maja, om nou straalbezopen aan te komen...
  zondag 6 januari 2002 @ 22:22:41 #250
13411 NaRRaToR
pi_2727897
quote:
Op zondag 06 januari 2002 22:17 schreef Slider het volgende:

[..]

Heet dat medicijn niet alcohol ofzo?
Maja, om nou straalbezopen aan te komen...

ik doe liever niet drinken voor een optreden hoogstens ehmz 2 of 3 glaasjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')