SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen wii heb je dat?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:23 schreef tonks het volgende:
Hoi piimels
Als hij $250 gaat kosten, dan koop ik hem dus niet, mag wel innovatief zijn, maar voor dat geld moeten er voor mij persoonlijk wel zeer goeie spellen bij zitten en dat heb ik sinds maniac mansion op de nes niet meer gezien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:06 schreef tonks het volgende:
Perhaps lost among other announcements and Sony's keynote is a rumor about the Nintendo Wii. Based on the latest issue of Electronics Gaming Monthly (EGM) w/ Zelda on the cover, the Nintendo Wii will launch of $250. This is yet unconfirmed but very interesting.
are you shitting me? sinds de nes geen goede spellen? de SNES is nog steeds de ultieme computer, hopelijk kan wii mij weer spelvreugde geven die ik vanaf de ps1 (waar het altijd draaide om graphics) verlorenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:13 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Als hij $250 gaat kosten, dan koop ik hem dus niet, mag wel innovatief zijn, maar voor dat geld moeten er voor mij persoonlijk wel zeer goeie spellen bij zitten en dat heb ik sinds maniac mansion op de nes niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |