Ik moet nog een website opzetten, dus... is nog helemaal openquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:52 schreef Stretto het volgende:
Mja beter post je eerst de url van de website zodat we enigzins weten welke kant het op moet. Een babyblauwe website met een knalrood logo is nou niet echt mooi
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:25 schreef ableton het volgende:
Ooooh lieve MS Picture it! Je bent nog net zo leuk als toen ik je voor het eerst zag, met je crappy lay-out, onbestuurbare features, en vervelende werking. Maar toch je blijft verslavend!![]()
Zit ik lekker te tekenen, lees ik dat het om een baby gaat![]()
Maar goed:
[afbeelding]
Aha vandaar, het kan dus nog alle kanten op. Nog van harte gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:57 schreef troma78 het volgende:
[..]
Ik moet nog een website opzetten, dus... is nog helemaal openBen nu iets te druk met de baby aangezien ie pas 2 dagen oud is
Als het in mijn stiijl lag had ik er zeker blij mee gewezenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:25 schreef ableton het volgende:
Ooooh lieve MS Picture it! Je bent nog net zo leuk als toen ik je voor het eerst zag, met je crappy lay-out, onbestuurbare features, en vervelende werking. Maar toch je blijft verslavend!![]()
Zit ik lekker te tekenen, lees ik dat het om een baby gaat![]()
Maar goed:
[afbeelding]
Met een beetje compressen kan je 'm nog kleiner maken, maar 107 kb is ook niet erg veel voor zo'n plaatjequote:Op woensdag 10 mei 2006 01:05 schreef troma78 het volgende:
Ben net terug vanuit de kraamkkiniek, en blij verasten streto ik vind die eerste het gaafst(ondanks de grootte)
, meer logo's van harte welkom
hoe kom je aan zulke plaatjes?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
Mja was dus een beetje teveel van het goede![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |