Nee, dat is ook niet gewoonquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:16 schreef thabit het volgende:
[..]
Gewoon? GEWOON? Zo gewoon vind ik dat allemaal niet!
quote:
gelijk verbieden voor Ajaxquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
GSMfilmpje van gisteren , ajax supporters belagen busje:
http://media.nrc.nl/video/gsmcam/gsmcam1.wmv
Wat staan die gasten er ook bij te joelen zeg, wat een zieke mongolen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Rellen bij psv bij hun huldiging, rellen bij feyenoord wanneer die heel af en toe een huldiging hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Het zijn Amsterdammers, dat is hun cultuur.
gelukkig is het in rotterdam eens in de 30 jaar of zoquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:46 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Rellen bij psv bij hun huldiging, rellen bij feyenoord wanneer die heel af en toe een huldiging hebben.
Het blijft leuk om te zien dat als er zoiets gebeurt (wat overigens debiel is hoor) dat er dan altijd van DIT soort kneusjes komen om te laten zien dat er echt NOG dommer volk is dan voetbalsupporters.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Het zijn Amsterdammers, dat is hun cultuur.
Wat mij betreft schiet de politie met scherp naar zulke mongolen. Je club wordt kampioen dus is het ok om alles te slopen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
IK ga het ECHT niet goed praten hoor, maar het is altijd NET ff anders dan de massa denkt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:57 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Wat mij betreft schiet de politie met scherp naar zulke mongolen. Je club wordt kampioen dus is het ok om alles te slopen.
Er bestaat geen dommer volk dan voetbalsupporters, al dan niet rellend....quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het blijft leuk om te zien dat als er zoiets gebeurt (wat overigens debiel is hoor) dat er dan altijd van DIT soort kneusjes komen om te laten zien dat er echt NOG dommer volk is dan voetbalsupporters.
Doet mij als (gewone, niet rellende) Ajacied altijd goed.
Tuurlijk, en al die advocaten en ingenieurs die ik ken uit het stadion dan? Ook meteen dom omdat ze voetbalsupporter zijn? En dan heb ik het nog niet eens over mezelfquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:07 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Er bestaat geen dommer volk dan voetbalsupporters, al dan niet rellend....
En typisch Amsterdams weer, meteen in het offensief schieten met een verhullende PI. Je lijkt wel een Brabander....
*Vinkt weer 3 dagelijks te beledigen demografische targetgroups af*
J/K, iedereen moet supporten wat hij zelf wil.... Tenzij dat tupperware of country-muziek is, zegt het betrekkelijk weinig over je verstandelijke vermogens. *Vinkt weer 2 groepen af*...quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en al die advocaten en ingenieurs die ik ken uit het stadion dan? Ook meteen dom omdat ze voetbalsupporter zijn? En dan heb ik het nog niet eens over mezelf.
Ik zal niet ontkennen dat VEEL voetbalsupporters nou niet echt grote denkers zijn, maar als ik "alle negers zijn dom" zou posten zou ik half fok over me heen krijgen...
En die PI is niet verhullend, dat is de "ik heb gelijk en zal het aantonen ook" smiley..
overdrevenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:14 schreef HiZ het volgende:
Een van mijn collega's, een jurist uit een uitstekende familie is supporter van Ajax, compleet met seizoenskaart. Verder heb ik als omwonende niet zo gek veel gemerkt van die rellen, dus ik heb het idee dat het allemaal wel een beetje wordt overdreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |