De tijd dat een gewone PC user daar nog geil van werd is inmiddels lang verstreken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:17 schreef editor2 het volgende:
Ik heb hier weer iets waar je niet van bijkomt.![]()
Nieuwe Updates voor de Mac...dat die er nog zijn:
Software-update ( 12,5 MB) en Quicktime ( 51,4 MB )
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06195/updates2006.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En iets waar je al helemaal niet meer van bijkomt is wel het laatste bericht uit
de Verenigde Staten van de bekende WSJ columnist ® Walter Mossberg die een heel hosana-verhaal houdt over de Mac en alles wat eromheen hangt maar ook al een opmerkelijk feitje al weet te melden.
"slip of the tongue"?
[[url=http://xs300.xs.to/xs300/06195/applenews2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hey domme kneus je hebt je mooi verlult he met je 12,5mb update.. dat is een powerPC update en geen Intel, dus waar is nu opeens je MBP?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:17 schreef editor2 het volgende:
Ik heb hier weer iets waar je niet van bijkomt.![]()
Nieuwe Updates voor de Mac...dat die er nog zijn:
Software-update ( 12,5 MB) en Quicktime ( 51,4 MB )
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06195/updates2006.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
En iets waar je al helemaal niet meer van bijkomt is wel het laatste bericht uit
de Verenigde Staten van de bekende WSJ columnist ® Walter Mossberg die een heel hosana-verhaal houdt over de Mac en alles wat eromheen hangt maar ook al een opmerkelijk feitje al weet te melden.
"slip of the tongue"?
[[url=http://xs300.xs.to/xs300/06195/applenews2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ah jij zoekt 't nog uit ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey domme kneus je hebt je mooi verlult he met je 12,5mb update.. dat is een powerPC update en geen Intel, dus waar is nu opeens je MBP?
--> DIGquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey domme kneus je hebt je mooi verlult he met je 12,5mb update.. dat is een powerPC update en geen Intel, dus waar is nu opeens je MBP?
Ja, natuurlijk. Maar dan is dit topic niet meer leukquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:52 schreef switchboy het volgende:
Nee maar ff serieus ieder z'n meug...
Als ik dat wilde, kocht ik wel een Apple. Dan breng je tenminste nog wat nuttige schade aanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nolius je moet ook weer niet gelijk zo krampachtig om je heen trappen.![]()
Sure.... Overpricedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Apple blijft gewoon rotzooi. Klote OS dat niets kan, overpriced hardware. Maar het ergste blijven de gebruikers, echt de meest fanatieke moslims hebben nog minder over voor hun geloof dan die eppelers...
Zal me worst wezen, elke cent is er een teveel voor die troepquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sure.... Overpriced
Geef eens even een linkje waar je voor 500 euro een PC ter grote van een Mac Mini G4 kan kopen, met (ongeveer) dezelfde specificaties.
Ja voor zover ik ooit serieus kan zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als ik dat wilde, kocht ik wel een Apple. Dan breng je tenminste nog wat nuttige schade aanjij neemt dit topic echt serieus he?
Trage bakken zijn 't en nu gaan ze er ook nog Intel in zetten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal me worst wezen, elke cent is er een teveel voor die troep.
Zullen ze niet traag zijn, een snel OSX is alleen maar sneller irritantquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trage bakken zijn 't en nu gaan ze er ook nog Intel in zetten.![]()
Nog even, en ze gaan er Windows op draaienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trage bakken zijn 't en nu gaan ze er ook nog Intel in zetten.![]()
Dan kun je met wat minder geheugen toch redelijk vlot een OS draaien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nog even, en ze gaan er Windows op draaien
Heb je tenminste nog iets aan die dingen.....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nog even, en ze gaan er Windows op draaien
Je moet 't wel wat tweaken maar dan heb je een OS wat op een P3 450 met 256 ram nog best goed draait.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je tenminste nog iets aan die dingen.....
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet 't wel wat tweaken maar dan heb je een OS wat op een P3 450 met 256 ram nog best goed draait.![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |