Sure.... Overpricedquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Apple blijft gewoon rotzooi. Klote OS dat niets kan, overpriced hardware. Maar het ergste blijven de gebruikers, echt de meest fanatieke moslims hebben nog minder over voor hun geloof dan die eppelers...
Zal me worst wezen, elke cent is er een teveel voor die troepquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sure.... Overpriced
Geef eens even een linkje waar je voor 500 euro een PC ter grote van een Mac Mini G4 kan kopen, met (ongeveer) dezelfde specificaties.
Ja voor zover ik ooit serieus kan zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als ik dat wilde, kocht ik wel een Apple. Dan breng je tenminste nog wat nuttige schade aanjij neemt dit topic echt serieus he?
Trage bakken zijn 't en nu gaan ze er ook nog Intel in zetten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal me worst wezen, elke cent is er een teveel voor die troep.
Zullen ze niet traag zijn, een snel OSX is alleen maar sneller irritantquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trage bakken zijn 't en nu gaan ze er ook nog Intel in zetten.![]()
Nog even, en ze gaan er Windows op draaienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trage bakken zijn 't en nu gaan ze er ook nog Intel in zetten.![]()
Dan kun je met wat minder geheugen toch redelijk vlot een OS draaien.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nog even, en ze gaan er Windows op draaien
Heb je tenminste nog iets aan die dingen.....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nog even, en ze gaan er Windows op draaien
Je moet 't wel wat tweaken maar dan heb je een OS wat op een P3 450 met 256 ram nog best goed draait.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je tenminste nog iets aan die dingen.....
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet 't wel wat tweaken maar dan heb je een OS wat op een P3 450 met 256 ram nog best goed draait.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:32 schreef jelle.k het volgende:
Apple verschilt tegenwoordig niks meer met bijv. dell.
Het zijn gewone x86 computers in een witte kast.
(met openfirmware ipv bios maar daar blijft het ook bij)
Dus ik zie niet waarom iedereen zo´n ophef maakt over het zoveelste computer bouwer
Apple is gewoon niks bijzonders, het enige waarom mensen het kopen is de kast![]()
Het is erg jammer dat apple is overgegaan op x86, het is een stap achteruit in mijn ogen.
Koop dan een bloembak met plantjes erinquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:31 schreef pi0d het volgende:
Als ze uit staan zijn ze tegenwoordig inderdaad best mooi
kloptquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:53 schreef tonks het volgende:
Pff ik zit nu op mijn windows school PC veeel beter dan osx.
Bij welk apple center ben je nu?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:28 schreef editor2 het volgende:
[..]
Wat zei je lulletje roze water?
[[url=http://xs100.xs.to/xs100/06195/ikke2006.png.xs.jpg]afbeelding][/url]![]()
![]()
Coute que coute.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:36 schreef editor2 het volgende:
coute co coute
Oh god, dat ik dat niet doorhadquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hey iSpy. Hoe is het met je pseudologica fantastica?
Ik zie geen ispy maar jij schijnbaar wel in je fantasie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hey iSpy. Hoe is het met je pseudologica fantastica?
Ik lach alleen een Apple user uit (zie titel).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef editor2 het volgende:
[..]
Ik zie geen ispy maar jij schijnbaar wel in je fantasie.
let op deze thread wordt weer verkloot door het geeikel van tonks terwijl er geen
aanleiding voor was... hij flikt het weer om offtopic te gaan die goser![]()
Ben jij Apple user?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:42 schreef editor2 het volgende:
let op deze thread wordt weer verkloot door het geeikel van tonks terwijl er geen
aanleiding voor was... hij flikt het weer om offtopic te gaan die goser![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |