En wat nou als het niet in utrecht is, en ook niet op een vrijdag avond, ben je dan niet van de partij?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:44 schreef guitarist.nl het volgende:
Als het in Utrecht is, en op een vrijdag avond, dan ben ik van de partij
Als het in het weekend is niet nee, of ik moet net een financiële meevaller hebben gehad dat ik 't trein kaartje kan betalenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En wat nou als het niet in utrecht is, en ook niet op een vrijdag avond, ben je dan niet van de partij?
Tenzij de drukste fotografen nét degenen zijn die geen memorycards in hun camera gestopt hebben, moet dat wel goed komen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef Roeji het volgende:
Ik ben helaas niet in staat om te komen, gezondheid laat dit helaas niet toe. Jammer. Dus ik verwacht wel foto's en gespreksverslagen en een complete presentatie van de meet![]()
Veel plezier in elk geval!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:58 schreef Yoni het volgende:
Vrijdag 20 of vrijdag 27 april? Is dat wat?
En ik vergeet nooit mijn memorycardsMijn camera + lenzen + vier memorycards + drie accu's zitten altijd allemaal bij elkaar
Fotograferen is leuk dus daarmee ben ik niet chaotisch zowaar
Ik woon ook in Den Haagquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Utrecht is wel mooi centraal, hoewel ik zelf in Den Haag woon.
En met de lente in aantocht lijkt afspreken me een leuk idee.
goed plan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:37 schreef Yoni het volgende:
Zullen we deze ff dichtknallen en een nieuw topic aanmaken voor een concreet verhaal op 27 april? Met een mooi lijstje in de OP enzo. En zullen we dan vrijdag 27 april gewoon definitief vastzetten? Terrasje/kroegje in Utrecht, wat eten.. zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |