die kunnen gewoon met 40% korting treinen of carpoolen met elkaar.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:01 schreef Roeji het volgende:
Verder zitten we dan met nog een probleem. De meesten kunnen alleen in het weekend ivm werk. Maar er zijn er ook een paar wat absoluut niet in het weekend kunnen ivm hun ov-kaart.
Hoe lossen we dit op![]()
Daar wil ik eventueel nog wel taxichauffeur voor spelenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:55 schreef Yoni het volgende:
Als we in utrecht ofzo gaan meeten kan Roeji niet komen...
Splitsen lijkt mij erg zonde. Zoveel mensen zijn er al nietquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:55 schreef MouseOver het volgende:
Volgens mij gaan er sowieso mensen afvallen, of het nu in het midden-zuiden, midden, of midden-noorden zal zijn.
Als zuiderling ga ik dus nog steeds voor Eindhoven
Vrijdag 19 of zaterdag 20 is nog steeds goed. Ik heb trouwens de indruk dat het voornamelijk de noorderlingen zijn die graag op vrijdag willen en de zuiderlingen op zaterdag. Is het een idee om de meet te splitsen? Minder leuk maar misschien wel praktischer.
nee niet echt idd, 20e komt mij heel slecht uit, ik moet nl werkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:33 schreef Roeji het volgende:
Het schiet niet echt op met de animo voor de meet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |