kuj dat ett'n ewoutquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:03 schreef Dos37 het volgende:
Ja kan ook wel overal komen die opleidingen nou. Enschede begint ook met een opleiding forensisch onderzoeker.
Ik toevallig gisteren welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:42 schreef BlueCurl het volgende:
niemand die nog naar de herhalingen kijkt?
dat met die hoofd in die newspaper ding gebeuren als ze hem vullen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:45 schreef rena het volgende:
[..]
Ik toevallig gisteren welDie aflevering vond ik tof, met die corrido's nog wat.
Ja, met dat hoofd, leuk om te vindenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat met die hoofd in die newspaper ding gebeuren als ze hem vullen!
die van zaterdag... met die zieke broer sie zijn zus vermoord... de eerste keer dat ik die zagdat was niet tof maar erg goede aflevering wel!
geen ideequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, met dat hoofd, leuk om te vinden![]()
Zaterdag had ik niet gekeken, maar volgens mij was dat omdat ik hem al gezien hadWelke aflevering was dat?
Die had ik al gezien ja, ik vond het een verschrikkelijk zielige afleveringquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen ideezou ik eens moeten kijken welk nummer dat is
maar broer met kanker en zusje word ontvoert zogenaamd maar ouders hebben der begraven en broer heeft er vermoord met overdosis diazepam....
zusje diende als tweede kind omdat der grote broer ziek was... allees wat hij nodig had werd uit dat zusje gehaald! bloed, beenmerg al een paar keer etc.ik ben een (csi level 1) ipv een oranjefan hehe
zusje wilde juist wel. maar broer wilde dat niet meer! dus hij heeft zijn zusje vermoord omdat hij dood wilde hij was moe maar hij wilde geen zelfmoord plegen omdat dat 1 van de zwaarste misdaad is in god zijn ogen blablablabla...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:05 schreef rena het volgende:
[..]
Die had ik al gezien ja, ik vond het een verschrikkelijk zielige afleveringWant op een gegeven moment wilde het kind het niet meer, en toen wilden ze haar niet meer
![]()
Je tagje is tof![]()
Als Sara voor het eerst in beeld komt is het de tweede aflevering, Cool Change.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:45 schreef rena het volgende:
Is dit de allereerste CSI die nu op tv is? Aangezien Catherine nog haar hoofd van voor de botox heeften Sara zometeen voor het eerst in beeld komt?
Die heb ik nog nooit gezien namelijk, tof!
Ik ben gek op Quentin Tarantino, dus ik heb een geweldige avond morgen zo te horen!! Fijn vooruitzicht!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Da's Grave Danger, de dubbele season finale van seizoen 5. Da's idd een goede aflevering (en zelfs een extreem goede als je van Quentin Tarantino houdt).![]()
Heb al zin in het vervolg van de rest van seizoen 6, heb dat nl nog niet gezien![]()
Tof dat die weer op tv komt!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:01 schreef Susie het volgende:
Morgenavond CSI avond!! Om 20:00 een special van een uur met kijk achter de schermen en om 21:05 Een aflevering van bijna 2 uur!! (nu ja, minus de reclame zal je op 1,5 uur uitkomen ofzo)
Ze zeggen dat die aflevering geregisseerd is door Quentin Tarantino.....dan kan het niet anders dan dat het een super aflevering wordt!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |