volgens moi ookquote:Op maandag 5 juni 2006 23:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
wat ik begrepen heb zijn deze week de laatste 2 nieuwe afleveringen van MIAMI en NY
vorig jaar was het half augustis alquote:Op maandag 5 juni 2006 22:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Begin juni kapt alles ermee....tegen september komt het weer op gang.
Ik zit nog helemaal op US standards....eigenlijk zijn hun nog eviler half mei ermee ophouden en pas in september weer beginnen.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vorig jaar was het half augustis algewoon vanaf 1 augustis de tv gids in de gaten houden
Maar ze houden er mee op als de laatste aflevering is geweest, je zit dus niet meer in de spanning van het seizoen zelf.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zit nog helemaal op US standards....eigenlijk zijn hun nog eviler half mei ermee ophouden en pas in september weer beginnen.
ik heb beide in me kop zittenquote:Op maandag 5 juni 2006 23:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zit nog helemaal op US standards....eigenlijk zijn hun nog eviler half mei ermee ophouden en pas in september weer beginnen.
mwa ook alleen maar bij de season finalequote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:01 schreef boneyard het volgende:
iets dat bij csi nou niet zo'n probleem is, behalve dan een beetje bij miami.
niet echt, daar loopt nog een verhaallijn door het seizoen, dat gedoe met die mol. bij las vegas en new york heb je dat helemaal niet. en als je echt de overgang van dit seizoen naar het volgende bedoeld dan hebben de amerikanen dat ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef BlueCurl het volgende:
mwa ook alleen maar bij de season finale
enkel de mol maar dat is nu nog niet super spannend ofzo vind ik.. najah toen ik hier was in amerika waar ze nu in nl zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:30 schreef boneyard het volgende:
[..]
niet echt, daar loopt nog een verhaallijn door het seizoen, dat gedoe met die mol. bij las vegas en new york heb je dat helemaal niet. en als je echt de overgang van dit seizoen naar het volgende bedoeld dan hebben de amerikanen dat ook.
freakin hellquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
als jullie ooit deze auto voor bij zien scheurenzit ik daar naar alle waarschijnlijkheid in
Ik zal naar je toeterenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
als jullie ooit deze auto voor bij zien scheurenzit ik daar naar alle waarschijnlijkheid in
Eerst seizoen 6, maar nu lijkt het er op dat ze weer uit seizoen 5 uitzenden geloof ik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef Koen66 het volgende:
Nu kijk ik eigenlijk altijd wel, maar in welk seizoen zaten we tot voor kort in NL?
tof hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
freakin hell![]()
![]()
---
jeej.. CSI 3 Dimensions of Murder uitgespeeld![]()
Ja, je moet het natuurlijk niet op het makkelijkste niveau spelen he.. de CSI spellen zijn alleen leuk als je, net als ik, op Expert speelt.. dan staan alle hints uit..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tof he
hehe dat spel heb ik wel ergens maar ik zit moed te verzamelen om het te spelenvind de vorige drie ook saai
ik speel hem ook op expert maar dan vind ik hem nog steeds mega saaiquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja, je moet het natuurlijk niet op het makkelijkste niveau spelen he.. de CSI spellen zijn alleen leuk als je, net als ik, op Expert speelt.. dan staan alle hints uit..
Daarbij komt dat 3DoM ook nog eens veel mooier en moeilijker bewijs zoeken en verwerken is.. erg vetjes dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |