Ja, met oude afleveringen zeker.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ze gaan in ieder geval onder het WK door!
Kon er niet opkomen, maar zoiets is het ja....quote:Op zondag 21 mei 2006 20:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
bij Miami vond ik er altijd een btje teveel *Horatio die over de belangrijke dingen van het leven nadenkt, terwijl hij uitkijkt over de horizon*-scenes inzitten![]()
Verschrikkelijk.
Dat weet ik niet, maar het ging over een ontspoord achtbaankarretje en een vermoord klein meisje.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
shit, uitzending van vandaag gemist..
Hoe heette ie?
haha ja dat klopt! Dat had ik al in de promo gezien..quote:Op zondag 28 mei 2006 14:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het ging over een ontspoord achtbaankarretje en een vermoord klein meisje.
Jonathan Banks Hij heeft al eerder in CSI gespeeld, die aflevering met dat vermiste meisje dat uiteindelijk zelfmoord gepleegd had of zo.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Aparte aflevering. Kan iemand mij vertellen hoe het personage heette die uiteindelijk haar heeft neergeschoten? Ik zoek de acteur nl, ik ken 'm ergens van, ik kan 'm alleen ff niet plaatsen...
Merci, ik weet nu ook gelijk waar ik 'm van ken.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:51 schreef rena het volgende:
[..]
Jonathan Banks Hij heeft al eerder in CSI gespeeld, die aflevering met dat vermiste meisje dat uiteindelijk zelfmoord gepleegd had of zo.
Faye Dunawayquote:Op maandag 29 mei 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
Ja, ik vond het ook een nogal vreemde aflevering, vooral dat einde. Wie weet hoe Lois in het echt heet? M'n moeder wil dat nl. weten.
Faye Dunaway, is al een bekend actrice dusquote:Op maandag 29 mei 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
Ja, ik vond het ook een nogal vreemde aflevering, vooral dat einde. Wie weet hoe Lois in het echt heet? M'n moeder wil dat nl. weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |