Thx, weet je mss ook hoe het met zijn zus en moeder is afgelopen?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:47 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ze vonden in zijn huis de materialen waarmee hij de kogel had gemaakt en hij heeft het bekend![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:49 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Thx, weet je mss ook hoe het met zijn zus en moeder is afgelopen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:18 schreef soapie het volgende:
Ben je klaar mee, met die overbeharing...... Het lijkt mij dat als je het afscheert, je een redelijk normaal leven kunt lijden!!!!
Alles beter dan je verstoppen in huis lijkt me....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:19 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo simpel ishttp://www.huidinfo.nl/hirsutis.html Hoewel CSI het meestal wel overdrijft, qua ernstigheid, zo erg als in CSI kan het in het echt bijna niet zijn.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:04 schreef Kiepkantel het volgende:
Dit is waarschijnlijk de in deze aflevering genoemde familie in Mexico waarvan 30 leden die aandoening hebben: http://www.circusfolks.com/apub/main.html
En dan zijn dit die twee broers uit die familie die bij het circus zijn gegaan:
http://www.circusfolks.com/apub/wolfbrothers.html
Dat is alles behalve je verstoppen in huis !
Het blijkt dus dat het dan 2x zo hard terug komt, en dat het haar steeds taaier wordt.. Erg klote dus..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:18 schreef soapie het volgende:
Ben je klaar mee, met die overbeharing...... Het lijkt mij dat als je het afscheert, je een redelijk normaal leven kunt lijden!!!!
Wie?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oh ja.. Kan Sofia Curtis niet aan de cast toegevoegd worden?
Die andere agente (naast Brass) die gister met Catherine meeging naar die zus van de dode. Zij zat ook in die shoutout enkele weken geleden.quote:
Ik vond em ook 'leuk'quote:Op maandag 15 mei 2006 22:42 schreef rena het volgende:
Wat een bizarre afleveringWel 'leuk' overigens
Erg triest!
zou goed kunnen, net5 begint ook al met de zomerstop geloof ik. maar het is niet zo, de spoken uit het verleden zijn die na nicks avontuur onder de grond. de titel is ook de exacte vertaling van de engelse titel voor aflevering 12 van seizoen 6.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:26 schreef rena het volgende:
Komen er vanaf maandag weer herhalingen of zo? Ik heb namelijk het idee dat ik die aflevering al ken als ik de beschrijving lees.
Ik ken al die seizoenen niet uit mijn hoofd, maar het kwam me bekend voor. Maar Boneyard hierboven zegt dat het geen herhaling isquote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij is het geen herhaling, rena. Welke zou het moeten zijn volgens jou?
bij Miami vond ik er altijd een btje teveel *Horatio die over de belangrijke dingen van het leven nadenkt, terwijl hij uitkijkt over de horizon*-scenes inzittenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef Susie het volgende:
Ik vind toch Las Vegas het beste.... Grissom vind ik zo goed gewoon! In Miami vind ik Horatio altijd zo erg...oh zal ik het zeggen...niet snel maar voor de hand liggend met de oplossing komen...
Neemt niet weg dat ik het evengoed alle drie top series vind hoor!(helaas vergeet ik weleens wanneer de afleveringen zijn, het zijn er ook zoveel!
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |