Nou ontvoering, mishandeling, volgens mij is dat in Amerika wel een aantal jaartjes gevangenisquote:
ohw tjah maar het is wel ladu heather he... ik denk dat ze wegens verzachtende omstandigheden nog wel vrij is... aangezien het toch der dochter was...quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ontvoering, mishandeling, volgens mij is dat in Amerika wel een aantal jaartjes gevangenis
quote:Op zondag 26 november 2006 02:05 schreef BlueCurl het volgende:
ik zag zojuist dat het nieuwe seizoen al op rtl begont maandag??? is heel raar hoor dus ik twijfel maar ik zag echt de reclame ervoor!
Gaaf, en zonder dit topic had ik niet beter geweten of de nieuwe reeks zou pas in maart beginnen.quote:Op zondag 26 november 2006 09:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik las de beschrijving en die van maandag is idd de eerste van seizoen 7![]()
mjah normaal krijgen ze de rechten pas vanaf maart dus denk dat cbs wat losser is geworden oid?quote:Op zondag 26 november 2006 13:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb ook geen idee. Misschien wil RTL proberen de maandag avond te veroveren? (Lukt ze dan wel van mij kant, want Shark vind ik ook erg leuk.)
of ze hebben meer betaald...quote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mjah normaal krijgen ze de rechten pas vanaf maart dus denk dat cbs wat losser is geworden oid?
Yep.quote:Op maandag 27 november 2006 21:28 schreef niksan het volgende:
Stond Catherine nou te douchen in dat vreemde appartement waar ze wakker werd??![]()
ja, maar volgens mij is het een motel, zou niet echt slim zijn geweest van die gast als hij haar naar hem thuis had meegenomen.quote:Op maandag 27 november 2006 21:28 schreef niksan het volgende:
Stond Catherine nou te douchen in dat vreemde appartement waar ze wakker werd??![]()
John Mayer.quote:Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef Tha_T het volgende:
Maar hoe heet die artiest wat daar optrad. Ik kom er maar niet op![]()
ik ben benieuwd hoe het uitzenden verder gaat aangezien het toch zo is van dat in usa steeds weken niks word uitgezonden dus zal sowieso herhalingen en nieuwe afleveringen straks mekander gaan wisselen misschien. tenminste ik houd er rekening mee dat dat kan gaan gebeuren!quote:Op maandag 27 november 2006 23:07 schreef hydraulix het volgende:
Verdomme! Gemist
Eerst gaat RTL 4 alles herhalen en komen ze plotseling met een nieuwe aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |