zoals al gezegd, dat hangt al zo lang in de lucht dat het uiteindelijk wel eens een keer moest gebeuren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:04 schreef PsyCha het volgende:
Wtf, Grissom en Sara!
Dat had ik niet verwacht.
Die was duidelijk alleen op zijn geld uit, toen die reanimatie waar zij bij stond lukte, verdween ze onmiddelijk. Het was dus ook typisch dat ze er niet bij stond toen iedereen vanachter het glas keek hoe Brass naar hen zwaaidequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:28 schreef boneyard het volgende:
mooi dat brass weer beter is, beetje typisch dat je z'n dochter toen niet meer zag.
Tsja, raar figuur die dochterquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:38 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Die was duidelijk alleen op zijn geld uit, toen die reanimatie waar zij bij stond lukte, verdween ze onmiddelijk. Het was dus ook typisch dat ze er niet bij stond toen iedereen vanachter het glas keek hoe Brass naar hen zwaaide![]()
'quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:22 schreef ReVu het volgende:
Ik had toch ook wel stiekem een beetje Lady Heather verwacht...
Die zal nog wel in de bak zitten, gok ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:22 schreef ReVu het volgende:
Ik had toch ook wel stiekem een beetje Lady Heather verwacht...
hoezo dat dan hihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zal nog wel in de bak zitten, gok ik
kloptquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:15 schreef Peter6000 het volgende:
Vanaf volgende week maandag weer herhalingen, neem ik aan???
Jammer, ik kijk alleen de nieuwe.quote:
maart 2007 begint seizoen 7 naar alle waarschijnlijkheidquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jammer, ik kijk alleen de nieuwe.
Maar ik zorg dat deze topicreeks in mij AT blijft, dan merk ik wel wanneer het weer verder gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |