Ik stel voor dat jij naar die andere gaat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:32 schreef guitarist.nl het volgende:
of deze? I.R.Baboons semi-bikkeltijd, deel 58, he's back soon.
Je kan het iemand die net pappa is geworden toch niet kwalijk nemen dat ie niet zag dattie de laatste post in het vorige topic had?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als niemand anders het doet...
Door de week vanaf 1 uur, in het weekend vanaf 2 uur. Voor de bikkel-junioren.
Hoor je geen verschil in de versies dan? Gaat die ene versie alleen maar langer door?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:35 schreef Lamon het volgende:
(En mijn vraag over die 2 versies van Everything in the right place staat ook nog, mocht er toevallig een fan langslurken..)
Het was geen verwijt, maar ik vind het altijd zo lullig om m'n eigen naamtopic te openen. En als ik dan toch bezig ben wil ik weer niet dat iemand anders het snel doet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan het iemand die net pappa is geworden toch niet kwalijk nemen dat ie niet zag dattie de laatste post in het vorige topic had?
Die 4.11 versie is beter, wat feller qua geluid en zang. En er zit een ritme instrument iets in de andere versie, die er in deze versie niet op zit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:37 schreef broer het volgende:
Hoor je geen verschil in de versies dan? Gaat die ene versie alleen maar langer door?
Ik had het niet in smiezen zo gauwquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het was geen verwijt, maar ik vind het altijd zo lullig om m'n eigen naamtopic te openen. En als ik dan toch bezig ben wil ik weer niet dat iemand anders het snel doet.
Beetje complexgeval ben je wel hé?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het was geen verwijt, maar ik vind het altijd zo lullig om m'n eigen naamtopic te openen. En als ik dan toch bezig ben wil ik weer niet dat iemand anders het snel doet.
Wel als het op S-B aankomt.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel als het op S-B aankomt.
Maar verder ben ik een heel normale jongen hoor, zonder neuroses, tics, trauma's en depressies.
Daar gaat bovendien je poging normaal Nederlands te typen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
Daar gaat mijn poging om een poging te wagen mensen te doorgronden.
Dan ben ik wel erg benieuwd wat voor beeld je wel niet van me had.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar gaat mijn poging om een poging te wagen mensen te doorgronden.
Jammer, want ik wilde m nog erg graag zien.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:
Ik vond Broken Flowers trouwens best tegenvallen.
Bill Murray speelt 1 supergeslaagde serieuze rol in Lost in Translation, en ineens is iedere film waarin ie een beetje moeilijk kijkt geniaal bij de critici..
Ik heb ook geen idee. Ik ken alleen de Kid A-versie. Hoe lang die duurt, weet ik niet. Ik heb die oude misdruk gehouden met een raar intro en foute tijden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:40 schreef Lamon het volgende:
Die 4.11 versie is beter, wat feller qua geluid en zang. En er zit een ritme instrument iets in de andere versie, die er in deze versie niet op zit.
Ik wist echt niet dat er 2 versies waren, heel gek..
Doet me aan dat kinderen voor kinderen liedje denken "Gewoon te gewoon" of zoiets. Het arme schaap beseft niet dat als je een heel nummer volzingt over hoe gewoon je bent, je overduidelijk wel een emotioneel instabiel wrak moet zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg benieuwd wat voor beeld je wel niet van me had.
(Overigens moet je mensen nooit geloven als ze van zichzelf zeggen dat ze normaal zijn)
Daarom ging het de afgelopen tijd ook zo snel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:56 schreef Q. het volgende:
Oeh, hier ben ik lang niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |