Vast niet, dan moet je je ook inhouden met reageren vind ik, afentoe is dat nog best moeilijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het gros dat er post, dat grappig bedoelt![]()
Maar goed, dat weet ik verder niet, want ik kijk er zelden.
Je hebt gelijk. Veel van die topics nodigen uit tot baggeren en voordat je 't weet, heb je een ban aan je broekquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:12 schreef troma78 het volgende:
[..]
Vast niet, dan moet je je ook inhouden met reageren vind ik, afentoe is dat nog best moeilijk![]()
Wat een tomeloos optimisme moet jij dan hebben. Dat je gewoon tegen die hups-smiley kunt. Ik vind het knap van je.quote:
Maar niet zo heel erg lang, of wel?quote:Ik denk erover na!
Ze zijn beiden pis, zeik, urinegerelateerd qua geur.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies met de dag van het levenslied te maken?
Ik weet het niet broer, ik ben niet zo scherp meer vanavond!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
O, lekker.
Wat heeft dat precies met de dag van het levenslied te maken?
Zegquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze zijn beiden pis, zeik, urinegerelateerd qua geur.
Dat geeft niet. Ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:16 schreef Thisbe het volgende:
Ik weet het niet broer, ik ben niet zo scherp meer vanavond!![]()
Ik ben een realistische optimist, oftewel een pessimistquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
Wat een tomeloos optimisme moet jij dan hebben. Dat je gewoon tegen die hups-smiley kunt. Ik vind het knap van je.
[..]
Nee. Maar ik heb nog nooit een smiley gepost waar ik niet achter stondquote:Maar niet zo heel erg lang, of wel?
Koop gewoon een super goedkoop zetje bij de lokale markt, zolang er dan van die watjes bijzitten. Kost je misschien een euro of 1, 2 maar vaak zitten er dan ook meteen 3 setjes bijquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
En ik heb een probleem trouwens.
Die oorwatjes, die over de dopjes van je mp3 speler gaan, die zijn niet los te koop.
Weet iemand hoe je daar aan kunt komen? Ik ben de oorspronkelijke alweer kwijt.
Anders vallen ze uit mijn oren namelijk.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Ik heb een liedje geschreven een tijdje geleden, en ik ga het hier posten, omdat ik een arrogante narcist ben.
- Mooi liedje -
Wat mij eraan herinnert dat ik jou eens flink excuses moet maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Ik heb een liedje geschreven een tijdje geleden
Zo hoort het. Als I.R. al ontrieft was, dan is dat nu wel weer voorbij.quote:en ik ga het hier posten, omdat ik een arrogante narcist ben.
Ik zie ze nooit bij de supermarkt voor 1 of 2 euro...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:19 schreef troma78 het volgende:
Koop gewoon een super goedkoop zetje bij de lokale markt, zolang er dan van die watjes bijzitten. Kost je misschien een euro of 1, 2 maar vaak zitten er dan ook meteen 3 setjes bij
Pessimisten zijn vreselijke mensen, behalve die ene in de spiegel.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben een realistische optimist, oftewel een pessimist![]()
Maar de hups-smiley is gewoon helemaal ok. Ik kan 'm niet vaak genoeg zien, ik word er gewoon helemaal vrolijk van, vooral na zo'n kutdag als vandaag. Nou ja, gisteren.
Ik bedoelde zo'n ouderwetse marktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:22 schreef Lamon het volgende:
Ik zie ze nooit bij de supermarkt voor 1 of 2 euro...
Welke supermarkt moet ik hebben dan?
Welnee, ik ken statistisch gezien veel ergere!!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Ik heb een liedje geschreven een tijdje geleden, en ik ga het hier posten, omdat ik een arrogante narcist ben.
Beetje sombertjes, maar wel veelzeggend. Staat het ook al op muziek?quote:Een tegenslag teveel, en een dagboek vol verdriet,
Medicijnkast vol met pillen, maar surrogaat dat helpt je niet.
Je bent een van de velen,
Die te ver heen is om te helen,
En leunt over het raam kozijn, maar niet meer schrikt van wat hij ziet.
Je past je toch maar aan, want voor principes is geen plek,
Je wilt huilen, je wilt schreeuwen, maar houdt netjes je bek.
Door gewoon trouw te gaan werken,
En dus de schade te beperken,
Want wie durft er nog te dromen? "Ach, ik..", zei de gek.
Geen plaats meer voor verlichting, geen plaats meer voor berouw,
Zelfs niet voor een ouderwets; "Je weet toch dat ik van je hou?",
Melancholie moet plaats gaan maken, voor belangrijkere zaken,
Je wilt hitte, je wilt kou, maar je gemoedsknop moet op lauw.
Pas je nu maar aan! Dat is het motto van de dag,
En klaag over je baan, maar met een nagemaakte lach,
Geen tijd voor idealen,
Weinig brengen en veel halen,
En al zegt niemand echt "Je moet!", er zegt ook niemand dat je mag..
Bent u ook zo'n slappe zak?
Die liever kiest voor het gemak?
En voor koffie met gebak?
Gaat u nooit meer uit uw dak?
Hoort u ook bij het gespuis?
Van soms eens uit, maar liever thuis?
En 's avonds lekker voor de buis?
Van boompje, beestje, en een huis?
Of bent u nou juist diegene,
Die loopt met kromme tenen?
Die het niet meer bij kan benen?
En het liefst zou zijn verdwenen,
Uit dit circus van gestoorden,
Die uw dromen wreed vermoordden,
Waar u nooit toe wilt behoren.
Nog niet te laat,
Ik weet raad,
Hou het stil,
Neem een pil,
En u voelt zich als herboren.![]()
Oh.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:24 schreef troma78 het volgende:
Ik bedoelde zo'n ouderwetse marktje weet wel in de open lucht
Idioten.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:23 schreef broer het volgende:
[..]
Pessimisten zijn vreselijke mensen, behalve die ene in de spiegel. [afbeelding]
Wat had je voor kutdag?
Ik zal er niet verder op ingaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Idioten.
Amateurs.
Saboteurs.
En daar worden mijn collega's ook nog voor betaald, denken ze![]()
Hoezo, beetje bitter?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Idioten.
Amateurs.
Saboteurs.
En daar worden mijn collega's ook nog voor betaald, denken ze![]()
Om eerlijk te zijn, was ik 't alweer vergeten. Het kwam weer boven toen ik uitlegde hoe vrolijk ik van dequote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zal er niet verder op ingaan.
Maar als je er om half drie 's nachts nog mee zit, moet je toch eens achter je oor gaan krabben.
O, ja. Laten we het nog eens over vakanties hebben.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Nog een week en dan laat ik de tent drie weken voor wat ie is, anyway![]()
Heey t. je stinks en je bent lelijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:24 schreef troma78 het volgende:
[..]
Ik bedoelde zo'n ouderwetse marktje weet wel in de open lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |