Ik ga hem waarschijnlijk verkopen. Heb hem nu 2 weken getraind en zoveel winst ga je er nooit meer op maken. Iemand een idee voor een vraagprijs?quote:Petre Deaconu (113038125) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag România
Total Skill Index (TSI): 1 020
Loon: 912 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Verder is de vorm eindelijk weer wat aangetrokkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:25 schreef Yankee_One het volgende:
Geen stijgers verwacht, maar
[..]
Ik ga hem waarschijnlijk verkopen. Heb hem nu 2 weken getraind en zoveel winst ga je er nooit meer op maken. Iemand een idee voor een vraagprijs?
Als deze week het laatst is neem ik hem nu over hequote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:12 schreef Grumpey het volgende:
joralf, je vriendje is nu briljant en ik vermoed dat ik niet meer zo lang SP train (deze week was laatst misschien al) dus wanneer neem je hem over?
quote:Scott Parsons [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 180, 18 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mangoworks2002 - Flappekz voor Woensdag op het programma
Word class mids zijn homo'squote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:02 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 1460 (+2410/-950)
Vorm: 2 (+11/-9)
Scoren: 2 (+2/-)
GVD!!! Week 4 dat mijn WC mid in waardeloos vorm is... ik kan het volgende week wel vergeten.. ik ga verliezen, want het scheelt bijna een heel niveau in middenveldratings...KUTZOOI!!!
edit - en mn uitstekend/matig spits is gedaald naar rampzalig vormomfg... hoe kan iemand zo ver dalen, als hij iedere week speelt.. dit is echt triest man..
![]()
beetje spanning op zondagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:09 schreef Lennox het volgende:
Volle training, geen blessures en 3 punten. Wat heb je nog meer te wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |