even zelf actief zoeken op TL en je vind zelf dat soort grenswaarden, dat hoeft niet perse uitgebreid op een openbaar forum gespamt te worden aangezien er dan helemaal niets meer uit te zoeken valt binnen hattrick voor sommigen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Bij hoeveel loon stijgt een kale middenvelder dan ongeveer?
En vind je waardeloos conditie niet erg laag?
Alleen jammer van zijn waardeloos conditiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:54 schreef Daemon19 het volgende:
Gezien zn loon denk ik het ook en dat matig verdedigen is zeer leuk bij het doorverkopen..
daarvoor hebben ze de spoiler tag uitgevondenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
even zelf actief zoeken op TL en je vind zelf dat soort grenswaarden, dat hoeft niet perse uitgebreid op een openbaar forum gespamt te worden aangezien er dan helemaal niets meer uit te zoeken valt binnen hattrick voor sommigen.
Weer een redelijk/matig 17jarig def gekocht voor 30k. Maar nu ik zo mn trainees tel, heb ik er 11, 3 van 17 en 8 van 18.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:42 schreef komrad het volgende:
nog 1 trainee zoeken voor morgen en dan hopen dat mijn tegenstanders spelers gaat sparen
Hoe kaler hoe beter toch? Dan kan je zien of hij goed hoog zit, met een uitstekende conditie word dat naar mijn idee alweer moeilijker.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:07 schreef Daemon19 het volgende:
Ja klopt, maar je kan niet alles hebben en ik hoop hier snel winst op te maken..
Mag iemand anders hem conditietraining geven..
Lijkt er idd wel op. Ik zou kiezen voor minimaal 22 spelers, maar goedquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef Klapdeur het volgende:
Dan speel je in friendlies met dezelfde spelers? Wat doe je dan als er een geblesseerd raakt?
Hmmz...momenteel heb ik 21 spelers, waarvan dus 11 trainees. Verder ff geen geld meer, dus t wordt tijd dat er wat trainees gaan stijgen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Lijkt er idd wel op. Ik zou kiezen voor minimaal 22 spelers, maar goed
Oftewel kut inkoop beleidquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...momenteel heb ik 21 spelers, waarvan dus 11 trainees. Verder ff geen geld meer, dus t wordt tijd dat er wat trainees gaan stijgen.
quote:
Was het maar kut...quote:
op verzoekquote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
Skilltrade v/d week: ¤ 438.246 winst!
zo goed Daemon?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:51 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb btw maar een extra-terrestrial middenvelder aangeschaft...
Kijken of ik daar wat mee kan
quote:De fantastische techniek van Bonobo11-speler Ralf van Schaffelaer was te veel voor zijn boomlange opponent Nicasio Iquiapaza, die het slachtoffer van een panna werd. De vernedering was compleet toen Ralf van Schaffelaer vervolgens ook nog eens de 0 - 1 scoorde.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:51 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb btw maar een extra-terrestrial middenvelder aangeschaft...
Kijken of ik daar wat mee kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |