quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat wel, ben vooral moe. Slapen gaat me in die warmte niet zo goed af. Ik was vandaag op school mijn fietssleutel en chippo (
, aanmeld-ding, wat je voor een apparaatje moet houden, *piep* zegt en dan ben je aangemeld bij dat uur) kwijt. Overal gezocht, alle lokalen afgegaan, en leraren. Receptie, conciërges, niks. Dus ik gefrustreerd naar huis bellen (zieke moeder was thuis), of ze me op komt halen, dat doet ze wel even.
Dus, ik loop richting mijn fiets, hoor ik opeens achter me 'Erik! ERIK!' dus ik draai me om, blijkt dat een leraar mijn sleutel heeft gevonden in een lokaal waar ik die hele dag niet eens geweest ben.
Dus uiteindelijk kwam mijn moeder voor niks naar school, en moest ik toch nog naar huis fietsen..
[/KLB]
Nou, het viel uiteindelijk wel mee, maar op het moment was het wel stomquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:36 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK!
Onze grootste vijand!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
'Dit huis, dit vervloekte huis... het is een hel gelijk...'
[afbeelding]
Merlijn!!! Merlijn daagdt de duistere krachten!! Merlijn!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
ROFLPANTOFFELWOUTERSCOPTERgordijnWHEHEHEHEHEHEHEHEHEHquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:02 schreef Dizer het volgende:
daagdt
Maak je schoon waar je piemol van 4 cm klaar is gekomen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
ROFLPANTOFFELWOUTERSCOPTERgordijnWHEHEHEHEHEHEHEHEHEH![]()
![]()
![]()
![]()
!
Wat doe jij naar zegquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maak je schoon waar je piemol van 4 cm klaar is gekomen?
IK HAAT HEM!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Die smiley is raarquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat doe jij naar zeg [afbeelding]!
Laatst zei je nog dat lengte er niet toe deed. [afbeelding]
Ik was eerst met iemand (uit het noorden) in de Efteling, en toen we stonden te wachten bij onze Hugo was er toch wel een enigszins grappig moment.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Onze grootste vijand!Die gast houdt gewoon niet op met praten!
!
da's toch de man van HB?! van dat gevangenisverhaal??quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:55 schreef Zhenar het volgende:
Onze grootste vijand!Die gast houdt gewoon niet op met praten!
!
Zo dan:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die smiley is raar
Hij laat een traan en die wordt daarna weer opgezogen door zn oog
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |