Welles.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:21 schreef Svensational het volgende:
Pfff, Bupa, je hebt mijn vet toffe verbouwde smilie niet eens opgemerkt.
Natuurlijk wel, maarhij was zo tof dat elke reactie alleen maar afbraak zou doen aan die tofheidquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, Erik, je hebt mijn vet toffe anagram niet eens opgemerkt.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:25 schreef Paltos het volgende:
-2-minutenschop.
Jaja.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maarhij was zo tof dat elke reactie alleen maar afbraak zou doen aan die tofheid.
Je gelooft me niet, hè?quote:
Krijg ík geen "hallo"quote:
quote:
Je mag toch wel aan hem denken als het een toffe opa was?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:54 schreef rena het volgende:
[..]
JaEn de week begon zo kut
En nu gaat het wel weer goed
![]()
Alleen moet ik wel veel aan opa denken, maar dat is normaal denk ik. Maar ik probeer er niet meer aan te denken want hij was al hartstikke oud en het was tijd
Ben jij geen lekkertje dan ?quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag toch wel aan hem denken als het een toffe opa was?
Nee.quote:
Oh, ja, dan moet je amar niet te veel aan die opa denken. Denk maar aan mij, kan je lachenquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:59 schreef rena het volgende:
[..]
Het was niet echt een toffe opa, dat is het hem nou juist![]()
Hij was best aardig tegen mij en zo, maar hij heeft altijd veel ruzie gemaakt met en in de familie en hij heeft veel dingen verpest. Had verder ook niet echt een band met hem.
Dan ben je een binnen lekkertjequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee.. Ik ben een lelijkerdje maar compenseer dat met mijn sprankelende persoonlijkheid
.
Je wilt niet weten hoe hard ik lach als ik aan je denkquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja, dan moet je amar niet te veel aan die opa denken. Denk maar aan mij, kan je lachen.
Hier staan een paar foto's.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:47 schreef Airelle het volgende:
Is de efteling meet eik al geweest?
JAquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:47 schreef Airelle het volgende:
Is de efteling meet eik al geweest?
MB, je moet de trilplaat foto nog weghalen!quote:
Goh, Bassie.quote:
Die is al lang weg hoorquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
MB, je moet de trilplaat foto nog weghalen!![]()
Hij zat nog in mijn cache ofzoquote:
Waar dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie.Dat zei ik 2 dagen gelden ook al.
Ik stel voor dat we dat pas zeggen als de meet wél doorgegaan isquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:49 schreef Zhenar het volgende:
Wanneer gaan we trouwens bekennen dat de Efteling Meet gephotoshopt is?![]()
quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:50 schreef Zhenar het volgende:
�
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |