quote:Op maandag 8 mei 2006 22:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maak ik nog een fout ook, laatste 32 jaar.
van Geel uitfluiten? No wayquote:Op maandag 8 mei 2006 22:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Martin van Geel had wel op het bordes mogen komen. Die wordt toch niet uitgefloten (mag ik hopen)
Lijkt me wel, hij heeft achter de rug van Blind gezocht naar een andere trainer zonder dat Blind er wat vanaf wist.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Martin van Geel had wel op het bordes mogen komen. Die wordt toch niet uitgefloten (mag ik hopen)
En dat Boukhari verhaal danquote:Op maandag 8 mei 2006 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt me wel, hij heeft achter de rug van Blind gezocht naar een andere trainer zonder dat Blind er wat vanaf wist.
Ik las net op een ander forum dat Davids Feyenoord ook wel zag zitten. Dat had hij op de radio gezegtquote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Erwtensoep het volgende:
En heeft Huntelaar, Stam, Perez, Ten Cate en straks Davids aangetrokken
Bah bah bahquote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik las net op een ander forum dat Davids Feyenoord ook wel zag zitten. Dat had hij op de radio gezegt![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik las net op een ander forum dat Davids Feyenoord ook wel zag zitten. Dat had hij op de radio gezegt![]()
Wie had dat gedacht van Michael Reiziger, of van Jaap Stamquote:
Maar Davids is geen Stam/Reiziger.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht van Michael Reiziger, of van Jaap Stam.
Echt?quote:
Laat Keje maar komen danquote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens de kenners:
Crisisberaad bij Ajax nu. Fontein en Jaakke gaan ook opstappen.
Programma al máánden niet mer gezien.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef S-Two het volgende:
Ik zet hem net op Voetbal Insite en het gaat over Ajax. Iemand die het hele programma heeft gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |