wat? heb ik dat ding voor niets geko...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef sXe het volgende:
Als je distortion hebt hoef je ook helemaal niet goed te zijn!
ik heb niet eens een bandquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:07 schreef guitarist.nl het volgende:
ik zeg ook niet dat ik slecht ben hé
ik red me er iig prima mee
en met mun band gaat het ook best goed dus, mag ook niet klagen
Ik heb een 1 mans bandquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik heb niet eens een bandik wil ook een band!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou dat ik in Drenthe woonde, want daar slepen ze tenminste geen auto's binnen een uur wegquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:20 schreef guitarist.nl het volgende:
wie wonen er btw in drenthe ?
met de band hebben we vanavond een tv optreden voor tv drenthe (*kras*) maar die wordt ik geloof volgende week, of die week erna uitgezonden
Haha, ik zal het eens in de gaten houden. Hoewel er een redelijke kans is dat ik het mis want waarom zou ik in hemelsnaam naar TV Drenthe kijken?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:20 schreef guitarist.nl het volgende:
wie wonen er btw in drenthe ?
met de band hebben we vanavond een tv optreden voor tv drenthe (*kras*) maar die wordt ik geloof volgende week, of die week erna uitgezonden
ik kijk ook nooit naar tv drenthequote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:32 schreef sXe het volgende:
[..]
Haha, ik zal het eens in de gaten houden. Hoewel er een redelijke kans is dat ik het mis want waarom zou ik in hemelsnaam naar TV Drenthe kijken?
ik kan niet eens zingen en gitaarspelen tegelijk. zijn er manieren waarmee je dat kunt oefenen ofzo? lijkt me wel stoer om te kunnen namelijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik heb een 1 mans band![]()
Ik als gitarist, mij als zanger en een drumcomputer![]()
Ja ik kan het zelf ook niet zo goed, maar gewoon veel spelen met downstrokes en upstrokes zodat je in 1 ritme kan blijven slaan en verder moet je gewoon het gevoel hebben dat je weet waar je vingers zijn. met oefenen is het goed te leren.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik kan niet eens zingen en gitaarspelen tegelijk. zijn er manieren waarmee je dat kunt oefenen ofzo? lijkt me wel stoer om te kunnen namelijk![]()
![]()
Nou leg het eens beter uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:45 schreef frhe05 het volgende:
klinkt niet erg goed
* TeleluvR meldt zich...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef Hammet het volgende:
Nu Mysongbook.com z'n tabs van t net heeft gehaald: ik heb hier nog een RARbestand met de complete verzameling guitar pro files van mysongbook.com. Het is een vrij oud archief (ik dacht januari 2005), maar er zijn toch nog genoeg nummers te vinden
Het zijn dik 49.000 bestanden. Als iemand interesse heeft hoor ik het wel.
Ik!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef Hammet het volgende:
Nu Mysongbook.com z'n tabs van t net heeft gehaald: ik heb hier nog een RARbestand met de complete verzameling guitar pro files van mysongbook.com. Het is een vrij oud archief (ik dacht januari 2005), maar er zijn toch nog genoeg nummers te vinden
Heb ik alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef Hammet het volgende:
linkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:36 schreef Hammet het volgende:
ik wel!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens mij is niemand hier echt super goed
ik iig niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |