Jij bent gewoon nog steeds ziedend over die edit, GEEF MAAR TOE!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef TheSorrow het volgende:
Of niet
Oeh, dit wordt moeilijker dan ik dacht, jullie zitten te diep in de 13 en 14.gif modus. Dit vraagt om meer drastische maatregelen. Misschien moet ik buttons maken.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:03 schreef Kroen het volgende:
13.gif
Die is voor autisten.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:10 schreef Gloeidoos het volgende:
Ik hou het wel bij 7.gif. [afbeelding],[afbeelding].
Jij gebruikt nog niet eens PI's! maar toch bedankt.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:12 schreef Maikuuul het volgende:
Bij deze dan maar: 11.gif jij pwnt !
Maar die gebruikt ook heel vaak 10.gif en 6.gifquote:Op maandag 8 mei 2006 22:14 schreef jogy het volgende:
Pberends heeft het allang begrepen trouwens.
I get my boxers from K-Mart in Cincinatti. K-Mart. K-Mart, yeah definitely K-Mart. In Cincinatti. K-Mart.quote:
Croupie!quote:Op maandag 8 mei 2006 22:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
I get my boxers from K-Mart in Cincinatti. K-Mart. K-Mart, yeah definitely K-Mart. In Cincinatti. K-Mart.
Hanes 32, Hanes 32. Ten minutes to Wapner.
Yeah.
Definitely, yeah. K-Mart. K-Mart in Cincinatti.
I am definitely not wearing my underwear.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:
Ik denk ook nooit aan jou als ik met gesloten ogen mijn naakte lichaam inzeep onder de douche en mijn glibberige handen langzaam maar ferm over de meest gevoelige plekjes van mijn lichaam laat glijden, dat soort dingen komen gewoon niet in me op.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Croupie!. Ik moest aan je denken toen ik dat typte, maar niet op een manier dat suggereert dat ik sex met je wil of dat je autistisch bent hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |