Advertentiequote:Behalve dat alle electronica werkt kan ik niets positiefs vertellen over dit stuk brandhout. Alleen de merknaam al zegt genoeg! Top Twenty, alsof je hiermee ooit een hit zult gaan scoren. Wat een troep kon men destijds produceren, ongelovelijk.
Misschien ben ik wel te veel verwend geweest de afgelopen jaren. Het licht zeker niet aan de tijd waarin deze gitaar werd gebouwd want ook in de jaren 80 kon men er wat van. Kijk maar eens naar de Musician die ik ook op Marktplaats te koop heb staan. (grote klasse!!)
Deze gitaar is in ieder geval enorm lelijk, weegt drie keer niks en is waarschijnlijk gemaakt van een licht soort waaibomenhout. Ik zou me dood schamen om met deze gitaar het podium te beklimmen. Zeker ook niet geschikt om als sieraad aan de muur te hangen, tenzij u geen smaak heeft natuurlijk. Mocht u denken dat dit een leuk beginnersgitaartje is dan heeft u het mis. U zou reeds na een dag de hoop opgeven.
De E-snaar is stuk en zal door mij vanwege de kosten niet vervangen worden. Ik realiseer mij dat de gitaar hierdoor sterk in waarde zou kunnen stijgen maar ik durf het risico niet te nemen. Ik heb geen idee waar deze gitaar is gebouwd en ik wil dit ook niet weten. Een Oostblokland waarschijnlijk.
Wat gitaren betreft is dit werkelijk de grootste miskoop die ik ooit heb gedaan. Ik ben dan ook heel erg benieuwd welke sukkel hierop nog durft te gaan bieden.
Ik reageer alleen op biedingen dus niet zeuren om mooiere foto's want dit zijn de mooiste.
Alle biedingen worden anoniem behandeld dus discretie verzekerd
Advertentiequote:hallo
ik wil graag een nintendo ds lite voor 50 euro of lager
het maakt me niet uit welke kleur het heeft ik wil ook graag
1 spelletje erbij als het kan
groetjes saskia (12)
alvast bedankt
Wtf moet ze met mijn DNA????quote:hoi ik ben carina 14 jaar ik hep 24 hamster daar van 22 goud hamster ik moet en paar weg doen om
dat het te veel zijn veel te veel wel u en goud hamster neem dan kontakt op met mij ik ik geef ze niet aan mensne weg die aan slange voer of wat dan ok doet met ze ik verkoop ze alen aan mensen die ze echt als huis dier wel
u kunt me e-mailen of even belen naar 0622617*** of 050-5731*** ik wel wle dat u dan eerst komt kijken als u dna wel moet u moet dna wel wat mee nemen waar die dan in kan ik benk dat ik alen jonges verkoop ik hep maar 3 meisje en 18 jonges ik hep geen foto van die hep er af ge halt ik zet ze3 weer op dus de foto komen me schien og oke de bankt doei
WTFquote:ik hep playstesen1
orjinal biden ik wiel graag 80 euro ik woon doesburg moet jie zelf ophalen
Met die link kom ik bij een bok met de naam Kalou terecht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:52 schreef GSMboy het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)252Fk96vML2%252FD6fC
[..]
WTF:?
Ik geloof er echt niks van dat het serieus bedoeld is, zie ook de andere advertenties van zelfde verkoper ..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:52 schreef GSMboy het volgende:
http://computer-software.(...)hep-playstesen1.html
[..]
WTF:?
En dan willen ze het vak nederlands afschaffen op het VMBO!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:16 schreef Syytön het volgende:
ze bedoelt 'dan'.
Kan me niet voorstellen dat iemand van 14serieus zo schrijft/.![]()
Omdat het een citroen is natuurlijkquote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:koopje! Eerst ff de prijs lezen, dan de omschrijving
http://auto.marktplaats.nl/overige-auto-s/69532356-contrakt-nieuwe-bentley-continetal-gtc-cabriolet.html?return=eJwlikEKwyAQRe8SSJbaaaCLESnNTWwrKFod4kDShN69E7J67z%2B%2BQ8A94sU0BLhh17ybX8EEZkKtUyVf1MfNiSk7x02VrM%2BLokD3NVsY3s1y7ccH9OOUWWSLdOgqevB7Mi3Cpy%2BcvZSptij7OpCFzvz%2BwbIq7w%3D%3D&df=1&fta=eNpNkt1O5DAMRt8lF1z7J7ETV%2FMsqKsZoWq7y2g7wLCIdyd1W8Nljux8Pk5GE%2FtYrFp6%2BTc%2Fvo7zkobFcj%2Ff5xM%2BnJfT7dlwmG%2F2f7oO892G%2Bd2G32%2F26%2FL3Nl%2Feh%2BdlMnq4ntD7LF3Hp0sapt6zGFuazv3C0RjsYzIYPEmasjK3o2xHGamuiHYkRbhkr%2BIdQS2Ym6woH41SKdeyohIoq7BXyY5yERGCFWlUsajqiuo3gore2AIBF%2FAqhB8MxWfFY%2F6qoI3R2SHQShYQHw05GBMXj8BQKNSabnXhUFAKbxmHROvqyNss%2BoNBIWehkWvu%2B3XWvhll9GUSxIJLRfZcindgRWyeQbtHHyPXptlZePSt7PNReFBTzD4LhQfVjLrlhgcVgD03PIhU85YbHgTK4Dul8EBAoc4%2BF2uW%2Foz3x%2FXH9U929jcjS%2BPb%2BhXBUtrPr3H%2B%2FAICvbdzquote:contrakt bentley continetal GTC cabriolet,geheel naar eigen wens te bestellen,
maart leverbaar uitnodeging fabriek bentley liggen klaar,
geen meer prijs maar gewoon de fabrieks prijs, ook netto leverbaar,
op nm rijden bespreekbaar. 15000.¤aanbetaalen.
Het product waar heel nederland naarstig op zoek naar is zag hij gewoon liggen, maar hij besloot hem toch maar niet te kopen omdat ie wat tientjes wil besparen. Geloofwaardig hoorquote:Hallo,
Ik zou heel erg graag de nintendo wii willen hebben maar ik heb niet genoeg geld hiervoor, daarom zou ik hem graag 2de hands willen kopen. Ik dacht aan een prijs die begint bij 190 euro tot maximaal 250 euro. Ik zag hem in de Intertoys namelijk liggen voor 250 euro.
alvast bedankt...
Groetje's Jim
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:22 schreef Loontjah het volgende:
mijn playsation 2 is nog in goeie staat ik weet nog niet of ik hem verkoop
maar ik wil kijken wat jullie bieden
+ 2 controllers 1 rode + blauw
1tje doet het nog een beetje de andere perfect
alles is nog in goeie staat
Link? Die ga ik een mailtje sturenquote:hallo,
zoek je een goedkope Nintendo maar wel 100% eerlijk?
dan ben je aan het goede adres!
het enige is dat je een mailtje naar me moet sturen en ik stuur de informatie volledig en
vertrouwelijk door! hoe en wat!
!!!GEEN ADDER ONDER HET GRAS!!!!
quote:haalo mensen ik heb hier een hele leyuke omgebouwde playstation een is nog heel leuek ik heb niet veel spellen ik heb 2 yoysticks de een is met analoog en dual schock de ander ni8ks maar het zijn wel allebei vansony en vanb playstation u krijgt er de bij behoredne kabels bij en de orginele kabels voor de ps1 die ik nodig had oordat ik hem ombouwde als u een leuke brommertje moet wel eerlijk zijn of een minibike of iets dergelijks laat het me an horen misschien betaal ik wat bij als dat nodig is ,alvast bedankt en met vrinedelijke groeten.
anis.n
Stomme debiel met zo'n advertentie.. Nergens Wii's te krijgen en hij zou er 150 hebben? PS3 is nog niet eens uit in NL!quote:Advertentietekst:
win het snelste en de goedkoopste nintendo wii
goedkoop makkelijk en
snel!!!
het gaat als volgt
1.je belt naar het volgende nummer:
0909xxxxxxx
2.TYP DE CODE 510185 en sluit af met een #
3.U kunt meteen
kans maken om te winnen u telefoonnummer is het winnende nummer!!
Wij
geven 150x nintendo wii weg
1x SCOOTER
100x PLAYSTATIONS 2
20x
PLAYSTATIONS 3
50x xbox 360
50x ipod nano!!!!
15x Laptop van
HP
JE KUNT ZOVAAK MEEDOEN ALS JE WILT!!!!!!
Ik niet snel hem halen.quote:Merk: Peugeot
Model: 406
Bouwjaar: 1996
Carrosserie: Sedan 4-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1250 kg
Kleur: Blauw
Vermogen: 81kW
Cylinderinhoud: 1761cc
"Wie snel hem halen"
EXTRA:
- Met AirCo.
- Met APK tot September 2007.
- Alles in prima conditie, schoon en netjes.
- Kilometerstand = 109000 Km's.
- De banden zijn nieuw ( 2 maanden oud).
"Wie snel hem halen"
"Wie snel hem halen"
"Wie snel hem halen"
Dat niet alleen, hij wil een nieuwe voor de prijs van een 2e hands en hoemeer erbij komt hoe minder hij wil betalenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:19 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
Hij verfoeit mensen die absurde bedragen vragen, maar biedt zelf wel een absurd laag bedrag voor een tweedehandse (want de console is al een maand oud!). Zelfs een Nokia 3310 wordt nog voor meer euri aangeboden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |