De Hoererij van deze zaadslurpende slet kent werkelijk geen grenzen:quote:Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
volgende gang bang is op donderdag 11 mei van 13 tot 18 uur
om te weten wie aanwezig is gewoon even bellen de dag zelf
(onder voorbehoud)deze week :alana-kim-bianca-nicky-inez
Bron: www.jessydreamhouse.be (alana is onze bianca van temptation zie foto's op de site onder het kopje ""meisjes")
Mevrouw laat zich door 10 mannen tegelijk neuken deze week en daar word moeilijk gedaan om 1 keer even dronken neuken. Ik geloof er HELEMAAL NIETS meer van. Allemaal acteerwerk met die Bjorn en Bianca. Of die Bjorn moet zo ongelofelijk stom zijn geweest dat hij niets wist van het feit dat Bianca een hoer was. Niet zomaar een hoer maar je mag haar ook rustig gang-bangen.![]()
Als ik Stephan was ging ik me trouwens hele erge zorgen maken. Ik las op diverse commentaren bij een hoerloper site over die Alana dat ze vaak zonder condoom neukt. Als ik hem was zou ik me even laten testen. Wat zal hij zich kut voelen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, ik doe hem gewoon zelf naar beneden, het is 1 microseconde werk en het uitblijven van huishoudelijk gezeik motiveert hem weer mij dagelijks te bevredigen aangezien hij mij niet ziet als kijvende feeks maar als neukbaar opgewekt en schattig meisje
Dat viel mij dus ook al op. Cheyenne lijkt zo onschuldig met haar schaapachtige lachje, maar ondertussen.... Wel sneu voor Kevin want hij lijkt veel om haar te geven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef hannekethemaster het volgende:
zou Cheyenne nog voor de bijl gaan trouwens? want waarom zegt ze anders zo heimelijk tegen mathieu dat ie niks mag zeggen![]()
Koop tandpasta met zo'n klepje als dopjequote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bjorn vind het iritant, dat Bianca altijd het tandpastadopje naast de tube laat slingeren, daar hebben ze dagelijks ruzie over
Zo heb ik het ook begrepen hoor. OF met elkaar op dreamdate OF het is afgelopen, naar huis dus..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:07 schreef kaos- het volgende:
Als iemand het antwoord weet, wil ik het nog wel graag horen![]()
Welke keuzes hadden ze nu allemaal bij dat kampvuur, want op Dreamdate gaan met Liesbeth was no option (volgens mij) en als ze nu wouden praten :" dan houdt het hier op"
Hoezo ophouden dan ? Moesten ze dan serieus gewoon weg van TI ?
Raar zooitje![]()
Die Bjorn moest met zijn zaadslurpende stoeptegelHoer een weekend lang gaan praten (de resterende temptation tijd) om het uit te praten of ze moesten haar Soa's inpakken en direct alletwee vertrekken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:46 schreef kaos- het volgende:
1 ding wat ik niet snap he.
Bij dat kampvuur van gisteravond, hadden een keus : of met zn 2en pleite gaan en "praten" of het was "afgelopen".
Maar hoezo afgelopen dan ? Moesten ze dan weg van TI ?
Want Bjorn had volgens mij niet de keuze om zijn dreamdate met Liesbeth te doen of wel ?
Ik snap er even nix van.
Ik zou die lelijke trol van een Bianca hard inruilen voor Liesbeth (ook al is het maar voor 1 nacht)
Dacht ik ook hoor, volgens mij was het of wegwezen of samen praten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:07 schreef kaos- het volgende:
Welke keuzes hadden ze nu allemaal bij dat kampvuur, want op Dreamdate gaan met Liesbeth was no option (volgens mij) en als ze nu wouden praten :" dan houdt het hier op"
Raar zooitje![]()
Waarschijnlijk is dat omdat de temptation al heeft plaatsgevonden...als de relatie uit is is er geen reden meer om hun nog op dreamdate te laten gaan met een ander oidquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:07 schreef kaos- het volgende:
Raar zooitje![]()
Ik snap 't ook niet. Aidsvlek Sven en Kenny gingen nog veel eerder voor de bijl vorig jaar, maar die beelden hebben ze achtergehouden tot aan het einde. Björn's mogelijkheid tot een wip met Liesbeth wordt dit jaar ineens verneukt door Sexclub Bianca. I don't get it. En die jongen wordt al zo geteisterd. Wanneer krijgt hij nou eens ballen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:46 schreef kaos- het volgende:
1 ding wat ik niet snap he.
Bij dat kampvuur van gisteravond, hadden een keus : of met zn 2en pleite gaan en "praten" of het was "afgelopen".
Maar hoezo afgelopen dan ? Moesten ze dan weg van TI ?
Want Bjorn had volgens mij niet de keuze om zijn dreamdate met Liesbeth te doen of wel ?
Ik snap er even nix van.
Ik zou die lelijke trol van een Bianca hard inruilen voor Liesbeth (ook al is het maar voor 1 nacht)
quote:
Geen idee. Ik was bij de ontmoeting met haar moeder meer gefocussed op de loslatende pleister dan op de "emotionele" hereniging.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
(Weten jullie trouwens waarom Bianca al afleveringen lang een dikke pleister op haar schouder heeft?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |