abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37681932
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
volgende gang bang is op donderdag 11 mei van 13 tot 18 uur
om te weten wie aanwezig is gewoon even bellen de dag zelf
(onder voorbehoud)deze week :alana-kim-bianca-nicky-inez

Bron: www.jessydreamhouse.be (alana is onze bianca van temptation zie foto's op de site onder het kopje ""meisjes")

Mevrouw laat zich door 10 mannen tegelijk neuken deze week en daar word moeilijk gedaan om 1 keer even dronken neuken. Ik geloof er HELEMAAL NIETS meer van. Allemaal acteerwerk met die Bjorn en Bianca. Of die Bjorn moet zo ongelofelijk stom zijn geweest dat hij niets wist van het feit dat Bianca een hoer was. Niet zomaar een hoer maar je mag haar ook rustig gang-bangen.

Als ik Stephan was ging ik me trouwens hele erge zorgen maken. Ik las op diverse commentaren bij een hoerloper site over die Alana dat ze vaak zonder condoom neukt. Als ik hem was zou ik me even laten testen. Wat zal hij zich kut voelen.
De Hoererij van deze zaadslurpende slet kent werkelijk geen grenzen:

Wat willen ze ons nou eigenlijk wijs maken? Ik had sowieso altijd al het idee dat ze die "vrijgezellen" uit glijhuizen haalden, maar de stellen nu ook of zow?

Wat moeten we hier nou van denken Veronica? Leg eens uit?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:05:01 #277
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_37682025
toch blijf ik het een leuk programma vinden..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:05:15 #278
4593 Marty
Digi-babe
pi_37682028
Bjorn heeft zijn dreamdate met Liesbeth niet laten schieten voor Bianca zoals sommigen van jullie hier zeggen volgens mij.
Ik hoorde duidelijk dat er werd gezegd: Of je gaat met Bianca of jullie gaan morgen naar huis.
Hij kon dus zowiezo niet met Liesbeth op dreamdate.

Zag je die sjagerijnige kop van Liesbeth ook toen ze hoorde dat ze niet met Bjorn op date ging?
Volgens mij ging het haar gewoon daar om.

Ik moest wel lachen toen Bjorn voor zijn kampvuur met Bianca op zijn bed een bord met aardappels(?) zat te eten en Liesbeth bij hem kwam zitten.
Mijn vriend zei meteen: Volgens mij heeft die dunne meer oog voor het bord eten dan voor Bjorn.
Ze keek idd erg hongerig naar het bord zo af en toe
Forza Juve!
pi_37682353
Die Björn, wat een sukkel!
pi_37682651
zou Cheyenne nog voor de bijl gaan trouwens? want waarom zegt ze anders zo heimelijk tegen Mathieu dat ie niks mag zeggen

[ Bericht 2% gewijzigd door hannekethemaster op 09-05-2006 10:05:51 ]
pi_37682816
1 ding wat ik niet snap he.

Bij dat kampvuur van gisteravond, hadden een keus : of met zn 2en pleite gaan en "praten" of het was "afgelopen".

Maar hoezo afgelopen dan ? Moesten ze dan weg van TI ?
Want Bjorn had volgens mij niet de keuze om zijn dreamdate met Liesbeth te doen of wel ?

Ik snap er even nix van.
Ik zou die lelijke trol van een Bianca hard inruilen voor Liesbeth (ook al is het maar voor 1 nacht)
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:51:09 #282
521 ruby
Hell yeah!
pi_37682911
Ze hadden inderdaad ook gewoon voor de dreamdate kunnen gaan. Praten kunnen ze altijd nog. Tenminste, als er nog wat te praten valt..
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_37682959
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:29 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ach, ik doe hem gewoon zelf naar beneden, het is 1 microseconde werk en het uitblijven van huishoudelijk gezeik motiveert hem weer mij dagelijks te bevredigen aangezien hij mij niet ziet als kijvende feeks maar als neukbaar opgewekt en schattig meisje

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2006 09:56:00 ]
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:56:15 #284
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_37683025
dom schaap.... die bianca.
Bjorn is echt een sukkel als ie haar terug neemt!
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:59:23 #285
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_37683102
Het Bjorn/Bianca verhaal kennen we nu wel, ik wil meer Cheyene zien! Wat heeft zij uitgespookt?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  † In Memoriam † dinsdag 9 mei 2006 @ 10:04:51 #286
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37683246
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:39 schreef hannekethemaster het volgende:
zou Cheyenne nog voor de bijl gaan trouwens? want waarom zegt ze anders zo heimelijk tegen mathieu dat ie niks mag zeggen
Dat viel mij dus ook al op. Cheyenne lijkt zo onschuldig met haar schaapachtige lachje, maar ondertussen.... Wel sneu voor Kevin want hij lijkt veel om haar te geven.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_37683295
Als iemand het antwoord weet, wil ik het nog wel graag horen
Welke keuzes hadden ze nu allemaal bij dat kampvuur, want op Dreamdate gaan met Liesbeth was no option (volgens mij) en als ze nu wouden praten :" dan houdt het hier op"
Hoezo ophouden dan ? Moesten ze dan serieus gewoon weg van TI ?

Raar zooitje
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_37683399
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Bjorn vind het iritant, dat Bianca altijd het tandpastadopje naast de tube laat slingeren, daar hebben ze dagelijks ruzie over
Koop tandpasta met zo'n klepje als dopje
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:13:57 #289
4593 Marty
Digi-babe
pi_37683480
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:07 schreef kaos- het volgende:
Welke keuzes hadden ze nu allemaal bij dat kampvuur, want op Dreamdate gaan met Liesbeth was no option (volgens mij) en als ze nu wouden praten :" dan houdt het hier op"

Raar zooitje
Zo heb ik het ook begrepen hoor. OF met elkaar op dreamdate OF het is afgelopen, naar huis dus..
Forza Juve!
pi_37683564
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:46 schreef kaos- het volgende:

Bij dat kampvuur van gisteravond, hadden een keus : of met zn 2en pleite gaan en "praten" of het was "afgelopen".

Want Bjorn had volgens mij niet de keuze om zijn dreamdate met Liesbeth te doen of wel ?

Ik snap er even nix van.
Ik zou die lelijke trol van een Bianca hard inruilen voor Liesbeth (ook al is het maar voor 1 nacht)
Die Bjorn moest met zijn zaadslurpende stoeptegelHoer een weekend lang gaan praten (de resterende temptation tijd) om het uit te praten of ze moesten haar Soa's inpakken en direct alletwee vertrekken.

Beetje wazig inderdaad, het is dus of uitpraten met elkaar 2 dagen lang in een apart huisje of opHoeren. Baal er best van want had wel willen zien wat ze nog meer te Hoeren had en hoeveel SOA's ze stephan nog kon geven. Tevens had ik Bjorn Vliesbeth wel een enorme veeg willen zien geven, had Bianca dat ook nog even leuk op de film kunnen zien.

Laat het maar aan een TV-productiemaatschappij over om de gein totaal uit hun eigen programma te halen. Net zoals BB weer een verneukt concept door ineens de regels om te gooien.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:20:27 #291
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_37683649
quote:

Raar zooitje
Dacht ik ook hoor, volgens mij was het of wegwezen of samen praten.

Later deed de voiceover weer alsof Bjorn Liesbeth had gedumpt voor Bianca
vond het ook lachuh om de ontmoeting tussen Liesbeth en Bianca nog ff te zien
Feyenoord!!! * Barça
pi_37683841
Precies Bonobo, door die voice-over had ik het ook zo begrepen, vind het echt onzin dat ze idd weer de regels moeten veranderen. Ik zou echt goed pissed worden als mij dat overkomen was.
Het is toch _zijn_ keus met wie hij op dreamdate gaat?
Door die hoer moet hij dus noodgedwongen 2 dagen lang met de trol zitten, of anders maggie terug naar huis.
Gare regels, gare Bianca
pi_37684039
Weird. Alsof het een regel is dat als 1 van de 2 geneukt heeft je alleen mag kiezen uit of samen praten, of weggaan. Het spel gaat er toch om dat ze gaan neuken met een ander...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_37684093
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:38:22 #295
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37684158
Ik vond het ook echt een anti-climax dat het of praten of inpakken werd. Laat die jongen toch lekker nog een 'onschuldig' nachtje met Liesbeth beleven. Verder gebeurt er toch niks meer in dit programma.
Liesbeth van Andries is optimaal op haar hoede nu, Cheyenne sja die zie ik ook niet zo gauw over de scheef gaan, Lisette al helemáál niet. En bij de mannen gebeurt volgens mij ook niks meer.
TI is een vroege dood gestorven zo.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:48:15 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37684487
quote:

Raar zooitje
Waarschijnlijk is dat omdat de temptation al heeft plaatsgevonden...als de relatie uit is is er geen reden meer om hun nog op dreamdate te laten gaan met een ander oid
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:53:29 #297
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_37684661
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:46 schreef kaos- het volgende:

Ik snap er even nix van.
Ik snap 't ook niet. Aidsvlek Sven en Kenny gingen nog veel eerder voor de bijl vorig jaar, maar die beelden hebben ze achtergehouden tot aan het einde. Björn's mogelijkheid tot een wip met Liesbeth wordt dit jaar ineens verneukt door Sexclub Bianca. I don't get it. En die jongen wordt al zo geteisterd. Wanneer krijgt hij nou eens ballen?

(Weten jullie trouwens waarom Bianca al afleveringen lang een dikke pleister op haar schouder heeft? )
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_37684823
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:36 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[afbeelding]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_37685208
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:58 schreef TheVulture het volgende:
Thanx!
  † In Memoriam † dinsdag 9 mei 2006 @ 11:13:01 #300
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_37685251
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
(Weten jullie trouwens waarom Bianca al afleveringen lang een dikke pleister op haar schouder heeft? )
Geen idee. Ik was bij de ontmoeting met haar moeder meer gefocussed op de loslatende pleister dan op de "emotionele" hereniging.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')