Ja, ik vind het wel een van de leukste topics daar, ik ben vandaag in de stad gaan kijken wat er hier voor kleinigheidjes te koop zijn zodat ik weet wat ik aan kan biedenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:31 schreef brighton het volgende:
Wow...die Country Speciality Tag is wel leuk. Gaat wat verder dan alleen kaartjes. Ik heb al eens een doos vol chocola uit Finland gehad dankzij Gmailswap, dit spreekt me ook wel aan
Misschien maar eens registreren voor het forum aldaar
Ik kan het vragen maar dat kan ff duren aangezien ik niet weet hoe laat mijn Finse buren wakker worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:52 schreef DuchessX het volgende:
Help!
Ik moet een kaartje naar Finland sturen maar de naam van de stad is niet leesbaar
Er staat:
Lemp䤬伯DIV>
Finland
Weet iemand welke stad hier bedoeld wordt?
Ik denk misschien Lempäälä?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:52 schreef DuchessX het volgende:
Help!
Ik moet een kaartje naar Finland sturen maar de naam van de stad is niet leesbaar
Er staat:
Lemp䤬伯DIV>
Finland
Weet iemand welke stad hier bedoeld wordt?
Whehequote:
Even via de link 'Stats' op de Postcrossing homepage zoeken naar 'United States' en vervolgens Maryland brengt ons bij...quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:02 schreef QTPi het volgende:
Meestal is het Finse adres niet leesbaar in het bestandje address.png dat wordt meegestuurd, maar in het mailtje zelfs wordt het adres meestal ook genoemd. En dat is dan wel goed leesbaar.
Ik had gisteren weer een kaartje in de busvanuit USA. Het andere kaartje USA kan ik nog steeds niet registreren. Iemand bekend met de naam Debbie of Rainwolfe uit Maryland 21114 USA??
Geen dank.quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:00 schreef Troel het volgende:
Een kaartje van Jaguarized gisteren in de bus
Hij is er
Dank je wel! Hij's leuk!
Vertalingquote:Op woensdag 10 mei 2006 10:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen dank.Hoe staat het met de vertaling?
Oh ik had er wat Maori woorden ingegooid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |