Ik ben bijzonderquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:00 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Bijzonder ook om als je The Smiths ondekt hebt nog bij Arrow te blijven hangen.
Laat even weten hoe het is geweest!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:52 schreef Felixa het volgende:
Inderdaad: herfst=Smiths=Morrissey.![]()
Vandaar dat deze dame morgen naar New York vliegt voor "slechts" 5 concerten van Moz!![]()
Dan kan ik er de hele herfst en winter weer tegenaan.![]()
Diep in zijn hartje is Moz ook een echte punkrocker he, met z'n Ramones-kreet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:30 schreef Felixa het volgende:
Elke avond was weer anders, zowel de liedjes als de kleding.
De ene dag droeg Moz een denimshirt en een spijkerbroeken de andere dag weer een smoking
.
De dinsdag viel wat tegen (iedereen heeft wel eens een mindere dag natuurlijk) maar voor de rest echt superrrrr. Elke dag een andere setlist (de laatste dag werd Interesting Drug gespeeld, echt een verrassing!) en behalve de maandag bij de toegift heel veel stage-invaders.
2x heeft hij Last Night I Dreamt... gespeeld, dus 2x tranen met tuiten, wat een prachtig lied is dat toch.
Tijdens Irish Blood, English Heart veranderde hij de tekst I've been dreaming of a time when, the English are sick to death of Labour and Tories... in: Americans are sick to death of Republicans, wat hem elke avond veel gejuich opleverde. Hij speelde echt een soort Greatest Hits setlist.
Er waren echt heel veel niet-Amerikanen, er waren mensen uit o.a. Finland, Zweden, Ierland, UK, Frankrijk, Italie, Oostenrijk, Duitsland, Australie, Brazilie, Canada enneh... Nederland. En dat zijn dan alleen nog maar de mensen die ik heb gesproken.
Dat Girl in a Coma het voorprogramma van "Krijs"teen Young overnam, was echt een verademing.
Niet dat ze nou de sterren van de hemel speelden, maar Miss Young hadden we nou wel vaak genoeg gezien.
De Amerikanen vond ik wat rustiger dan het gemiddelde Engelse publiek.
Alleen dus tijdens de toegift sprongen ze massaal het podium op, maar ik had wel het idee dat ze dat deden (de meeste althans) just for the sake of it. Omdat dat "traditie" is of zo.
Al met al een heerlijk weekje, overdag lekker shoppen en sightsee-en en eind vd middag richting de zaal, die echt pal in het centrum lag.
En wat ik een van de leukste dingen vond was dat Moz de laatste avond (in het donker!) opende door heel hard in de microfoon te schreeuwen: HEY HO LET'S GO!!![]()
Ook naar Nederland?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:15 schreef Houdini72 het volgende:
Gelukkig komt hij in januari weer naar Europa...
Leuk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:34 schreef Houdini72 het volgende:
Na Arcade Fire covert nu ook Radiohead The Smiths, en nog wel een van mijn favoriete nummers:
http://www.youtube.com/watch?v=OI_XKiZL4JM
Vind m wel beduidend minder dan het origineel, vooral vanwege de stem. Maargoed ik vind Radiohead ook niet echt boeiend.quote:
Uiteraard, ik heb het na 2 minuten ook wel gehoord maar de wijze waarop ze het doen laat zien dat ze "respect" betuigen naar het werk van The smiths. Tenminste, zo zie ik het.quote:Op zondag 11 november 2007 22:45 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Vind m wel beduidend minder dan het origineel, vooral vanwege de stem. Maargoed ik vind Radiohead ook niet echt boeiend.
sterf.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:34 schreef Iamdamosuzuki het volgende:
Eigenlijk is Morrissey maar een kniesoor met een bananenhoofd.
Een bananenhoofd. Een beetje net als John Cleese. Kin-deuk-voorhoofd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:07 schreef =HellFire= het volgende:
LOL, het is ook wel een kniesoor. Waar je dat bananenhoofd op baseert, geen idee. Maar tis wel een markant persoon. Maar daarom houden we allemaal van hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |