Dat laatste nummer heeft natuurlijk een ontzettend funky gitaarloopje. Prima nummer als je het mij vraagt. Death Of a Disco Dancer 'sleept' wat teveel. Het is wel een uniek nummer, omdat het het enige nummer van The Smiths is waarbij Morrissey ook een instrument 'bespeelt'.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef Brahimov het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van Death Of A Disco Dancer? Ik heb het hier meen ik nog niet voorbij zien komen. Ik hinkel steeds op 2 gedachten mbt dit nummer: enerzijds magistraal, anderzijds te lang.
Ander nummer waar ik dat -zij het in mindere mate- bij heb is Barbarism Begins At Home
Nieuw Smiths-topic en ik had het niet eens gemerkt! Welk instrument bedoel je eigenlijk, nozem?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat laatste nummer heeft natuurlijk een ontzettend funky gitaarloopje. Prima nummer als je het mij vraagt. Death Of a Disco Dancer 'sleept' wat teveel. Het is wel een uniek nummer, omdat het het enige nummer van The Smiths is waarbij Morrissey ook een instrument 'bespeelt'.
Hij speelt op een soort van piano:quote:Op zondag 14 mei 2006 01:35 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Nieuw Smiths-topic en ik had het niet eens gemerkt! Welk instrument bedoel je eigenlijk, nozem?
Barbarism begins at home vind ik geweldig; funky gitaar en bas en lekker losse jam aan het einde van het nummer, wat inderdaad wel lang doorgaat, maar ik niet hinderlijk vind.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef Brahimov het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van Death Of A Disco Dancer? Ik heb het hier meen ik nog niet voorbij zien komen. Ik hinkel steeds op 2 gedachten mbt dit nummer: enerzijds magistraal, anderzijds te lang.
Ander nummer waar ik dat -zij het in mindere mate- bij heb is Barbarism Begins At Home
Ik ben inderdaad niet kapot van "Meat Is Murder". Althans, niet van het nummer. Wel van het album.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:40 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Barbarism begins at home vind ik geweldig; funky gitaar en bas en lekker losse jam aan het einde van het nummer, wat inderdaad wel lang doorgaat, maar ik niet hinderlijk vind.
Een nummer als Meat is murder vind ik wel te lang duren want saai.
Mwoh, ik vind het een geval 'hammering the point home'. Beetje te, dus. Niet mijn favoriete nummer van dat album.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:50 schreef methodmich het volgende:
Ik vind die jammerende dieren wel erg indrukwekkend hoor. Je hoort zo'n koe gewoon lijden en dan is je biefstukje echt niet smaakvol en lekker. Dan is het dood zonder reden. En dood zonder reden is moord.
On the newly-revealed cover for his forthcoming album Ringleader of the Tormentors, Morrissey has cast himself as an impassioned concertmaster, yin to You Are the Quarry's gangster yang. Debonair, I dare say.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:02 schreef =HellFire= het volgende:
Morrissey is toch een violist?
Ik denk dat het onwetendheid is. Het is een fotoshoot, geen speelfilm. Even een pak aan, zo'n ding (no offencequote:Op maandag 15 mei 2006 21:44 schreef Burdie het volgende:
Ik denk het niet. Voor mensen die zelf geen viool spelen, is het gigantisch lastig om dat ding goed vast te houden. Maar in principe had hij ook wel eventjes les kunnen krijgen ofzo, om in elk geval fatsoenlijk op de cover te staan. Misschien was het dan wel expres ja.
Dat ook niet, maar ook zeker niet vervelend vind ik.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:58 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mwoh, ik vind het een geval 'hammering the point home'. Beetje te, dus. Niet mijn favoriete nummer van dat album.
En dan gaan er Russische lesbiennes mee aan de haal. Had Morrissey dat ooit voor ogen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
How soon is now is misschien wel hun meest afwijkende nummer. Sowieso een popklassieker die enig in zijn soort is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |