quote:Op maandag 8 mei 2006 13:08 schreef Baklap het volgende:
Ik zeg Meki vanmorgen wel met een rugzak lopen...
Wie waren dabei!?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:35 schreef timmeeeh het volgende:
DeBreda
minimeet van afgelopen vrijdag was trouwens zeer geslaagd!
had ik het maar gewetenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:35 schreef timmeeeh het volgende:
DeBreda
minimeet van afgelopen vrijdag was trouwens zeer geslaagd!
quote:MEER/BRUSSEL - De rijksweg E19 tussen Breda en Antwerpen is maandag rond het middaguur ter hoogte van het Belgische plaatsje Meer afgesloten wegens een zwaar verkeersongeval. Bij een aanrijding tussen een vrachtwagen en een auto zijn drie doden gevallen, meldde de Belgische verkeerspolitie maandag. De politie leidt het verkeer om.
Rhoon!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:45 schreef Pinball het volgende:
Ik hoorde het ook, in Rhoon (net onder Rotterdam). Ik dacht eigenlijk dat het onweerde.
Het rookte flink, en het is geblust door een kerel in zo'n reflecterende gele jas met een grote brandblusser.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:02 schreef ETA het volgende:
P 1 BUITENBRAND CS STATIONSTRAVERSE UTRECHT ( UTR ) SPOOR 3 - 4
oeh utrecht CS staat in de fik.....
Nee, dus de plaatselijke bevolking moet kilometers omrijden voor hun wekelijkse pontje schapenvlees.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:47 schreef Beurlap het volgende:
Rhoon!!!Is dat pondje naar Oud-Beijerland er nog?
Ginnekenquote:Op maandag 8 mei 2006 12:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De wijk vol elitaire hockey-kakkers
Zelfs in het Ginneken woont voor een klein deel, non-elitair volk. Verder ben ik het uiteraard met je eensquote:Op maandag 8 mei 2006 13:58 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ginneken![]()
Ik heb hier in Breda-Noord niks gemerkt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |