quote:Op maandag 8 mei 2006 11:21 schreef Cybje het volgende:
Het is geen land, maar een 06 nummer. Anders stond er 00673. +673... op mijn toestel.
Dat van dat SMS zou kunnen, maar welke idioot stuurt er ooit een SMS naar mijn vaste lijn.
Dat is het nummer van de SMS-centrale van KPN voor het vaste net. Zoals hier al eerder (indirect) iemand opmerkte. Die laatste twee nullen tellen niet mee. Iemand heeft dus geprobeerd om een sms naar je vaste nummer te sturen, maar er is ergens iets mis gegaan met de aflevering ervan. Aangezien er 72 uur wordt geprobeerd de sms af te leveren, neem ik aan dat het bellen inmiddels gestopt is?quote:Op maandag 8 mei 2006 11:37 schreef Cybje het volgende:
Net maar even KPN gebeld ... die weten niet wat het is. Ik krijg nu invulformulieren voor 'telefonische overlast' ofzo toegestuurd, waarna ze de lijn in de gaten gaan houden en de dader erop gaan aanspreken.
Of KPN is dom, of dit is geen SMS ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop