[Dit bericht is gewijzigd door M4SS4CR3 op 11-12-2001 23:11]
hallo!!!
De man is geweldig!!!
quote:Het is geen ze, het is maar 1 man
Op dinsdag 11 december 2001 23:07 schreef Vork het volgende:
Ik ken int totaal wel een nummer van ze (met dank aan Xhorder).. niet onaanrdig.. maar t boeit me niet genoeg om er meer van uit te gaan vinden/zoeken wat dan ook... ik verwacht eigenlijk vandaag nog een reactie van Xhorder, anders zeker morgen (maar dat even terzijde)
quote:pardon.. Ik ben geneigd om elke artiest als band aan te zien. .da's een vervelende tik van mij.. doe ik welles vaker zonder na te denken...
Op dinsdag 11 december 2001 23:10 schreef M4SS4CR3 het volgende:
Het is geen ze, het is maar 1 man
Ik had ook niet echt verwacht dat iemand z'n muziek zou kennen, ondanks dat hij toch een cd met Steve Vai heeft mogen doen.
van Steve Vai heb ik trouwens echter nog nooit wat gehoord, ik ken enkel z'n naam...
quote:Steve Vai is één van de beste gitaristen van het moment, leerling van Joe Satriani, en werkte ook met Frank Zappa samen. Maar naar mijn mening klinkt zijn muziek nogal arrogant, en niet echt vernieuwend ofzo... Echt samenspel is er ook niet bij...
Op woensdag 12 december 2001 11:12 schreef Vork het volgende:[..]
pardon.. Ik ben geneigd om elke artiest als band aan te zien. .da's een vervelende tik van mij.. doe ik welles vaker zonder na te denken...
van Steve Vai heb ik trouwens echter nog nooit wat gehoord, ik ken enkel z'n naam...
quote:Ik ken z'n naam.. net als dat ik zoveel namen ken van wie dan ook, ik wil nog zoveel muziek horen, maar ik kom er niet aan toe.. Misschien kan men gewoon ff voorlopig helemaal geen muziek meer maken gaarne, totdat ik weer een beetje bij ben.
Op woensdag 12 december 2001 11:13 schreef M4SS4CR3 het volgende:
Steve Vai is één van de beste gitaristen van het moment, leerling van Joe Satriani, en werkte ook met Frank Zappa samen. Maar naar mijn mening een arrogante kwal
Het begon toen ik in 95 of 96 een promootje kreeg van de eerste Strapping Young Lad cd, en ze een paar maanden daarna een keer zag optreden in het Paard in Den Haag..sindsdien volg ik alles wat die man uitbrengt, en ik moet zeggen het is geweldig. Veel mensen vinden het nogal vermoeiend omdat die het hele geluid nogal "dichtplamuurt" het is een muur van gitaren, keyboards en drums maar het is altijd zo vreselijk melodieus..zelfs City van SYL barst van de melodieen, terwijl die cd door veel mensen die ik ken beschouwd word als vreselijke teringherrie.
2 weken geleden heb ik nog het genoegen mogen hebben om Devin Townsend/Strapping Young Lad aan het werk te zien in de Effenaar in Eindhoven. Het was een behoorlijk eindje reizen met de trein, maar het was echt de moeite waard. Wat een wereldband, zo strak en hard, in een woord geweldig.
Mijn favoriete cds van hem zijn Ocean Machine en City van SYL.
edit: typo's
quote:Klopt ja. Beetje vreemde cd, maar staan wel een paar mooie nummers op. Het is alleen een stuk minder mooi als Terria. De rest weet ik nog niet, maar dat staat nu zeker op m'n verlanglijstje
Op dinsdag 18 december 2001 16:37 schreef Tokus het volgende:
godsamme
kom ik er net achter dat ik ook nog ergens een cd heb waarop Devon zingt, namelijk op Sex & Religion, van Steve Vai. Ja ik wist dat er een Devin Townsend op zong, maar aangezien ik dat album al zooo lang niet geluisterd heb had ik er niet echt bij stilgestaan dat het om dezelfde gaat.
quote:Ja, klopt..dat is de naam van een van zijn projecten, het is een beetje verwarrend al die verschillende namen voor al die projecten.
Op woensdag 19 december 2001 12:43 schreef rebel_girl het volgende:
devin townsend is echt geniaal, ik heb hem op waldrock afgelopen keer gezien en ik heb zelden zo van een optreden genoten.
eindelijk weer eens iets nieuws op het gebied van metal!
maar hij heeft eerder toch ook in de band 'straping young lad' gespeeld?
quote:Staat Lemur Voice daar ook niet op? (of vergis ik me nu heel hard?)
Op donderdag 20 december 2001 13:05 schreef M4SS4CR3 het volgende:
1 nummer van 'Working Man', een Rush tribute cd
Hij heeft van zowat ieder project van m wel wat opmp3.com staan:
Devin Townsend solo
Strapping Young Lad
Devin Townsend/Punky Brüster
en nog wat hij geproduceerd heeft:
Zimmer's Hol
The Almighty Punchdrunk
Just Cause
quote:Juist.
Op woensdag 17 juli 2002 16:34 schreef metalbazzz het volgende:
Devin heerst, SYL op Dynamo was geweldig
SYL was wat mij betreft uiteindelijk de enige band op Dynamo die de moeite waard was, en ze maken m.i. een flink deel van de huidige metalbandjes overbodig.
quote:maar jij hebt geen smaak ......
Op woensdag 17 juli 2002 23:20 schreef Oxigun het volgende:
Ik hoorde ze voor het eerst (en laatst) live (voorprogramma van Fear Factory op 30-11-2001 in 013)
Een enkel nummer was wel aardig...
3 x SYl (2 studio, 1 live)
Ocean Machine
Infinity
Physicist
Terria
Steve Vai - Sex And Religion (hier doet ie de zang, erg goed)
Official Bootleg
Ass Sordid Demo's (oude demo's en rarities op cd gekwakt, ook officieel uitgebracht)
Christeen EP
Christeen promo
Punky Brüster
... en dat was het wel geloof ik Ik heb hem vorig jaar zien spelen op Waldrock, net voordat Terria werd uitgebracht. Het was een SYL optreden, maar ze speelden ook Devin's solo materiaal (SYL is nu echt een band geworden, nieuwe cd in februari)... wat me iets meer aanspreekt.
edit: Oh en damn, ik heb een heuse Devin kerstkaart gekregen, gesigneerd enzo...
quote:heil Xhorder, check je mail es.
Op woensdag 17 juli 2002 23:42 schreef Xhorder het volgende:
indrukwekkende lijst Townsend materiaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |