Hoezo? Moeten we dan van jou condooms gebruiken? Dat beslis ik (en de anderen die ook geen condooms gebruiken) toch zeker lekker zelf?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:21 schreef star_gazer het volgende:
Edoch, het niveau der fokkers is wederom bedroevend laag
Nee Einstein. Ik heb zelf ook relaties gehad waarin ik zonder condoom neuktequote:Op maandag 8 mei 2006 20:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoezo? Moeten we dan van jou condooms gebruiken? Dat beslis ik (en de anderen die ook geen condooms gebruiken) toch zeker lekker zelf?
Zoals ik al eerder zei gebruiken wij eigenlijk geen condooms. Indien het toch nodig is ivm haar medicijn-gebruik (wat de werkzame stof in de pil kan neutralizeren) dan idd Feather Lite.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:14 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb alleen ervaring gehad met Durex.
Mijn favoriet is Feather Lite... de ultra dunne voor maximaal gevoel.
Voor de grap heb ik zondag 3 Durex chocolade smaak condooms gehad.
Ben benieuwd of mijn girl zich daaraan durft te wagen een keertje haha!
Ik vind ze gewoon lekker zitten en prettig aanvoelen, de prijs is niet zo'n probleem omdat ik er nou ook weer niet zoveel gebruik.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:02 schreef star_gazer het volgende:
Wat is het voordeel van avanti? Die dingen zijn reteduur namelijk!
die tingle zijn helemaal geen maatje groter hoor, maar de gedachte helpt al veelquote:Op donderdag 11 mei 2006 17:46 schreef badlittlegirl het volgende:
ben ik het mee eens.. die plearsuremax zijn echt onwijs goed... en ook wat groter dan normale condooms..
de tingle van durex zijn ook onwijs goed.. die hebbe muntglijmiddel. (ook een maatje groter)
koud door het glijmiddel maar warm door de beweging... hemels...
Opschepperquote:
Who... me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |