Zwarte Koffie is geweldig.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:24 schreef planethugo het volgende:
Opgezwolle
een van de weinige nederlandse hiphop van tegenwoordig wat ik kan waarderen. Jawat vind ik ook goeie, Zwarte Koffie
Let's explorequote:Op zondag 4 juni 2006 14:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zwarte Koffie is geweldig.![]()
Ken nog niet veel van Opgezwolle, maar ik ben erg enthousiast over wat ik al wel heb gehoord.
"Je weet 't" hebben ze eens gedaan op een DuvelDuvel beat, Weet niet of je die bedoelt.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:42 schreef IsaacD het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat opgezwolle live wel eens doet op die beat van duvel's wie is ut? En is er ook een bootleg van beschikbaar?
Ah, ik heb het live gezien in nighttown een paar weekjes terug (was op het laatst) maar hoorde van iemand anders dat ze het vaker deden. Maar ik bedoel dus echt ook op de beat van wie is ut...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef Plots het volgende:
[..]
"Je weet 't" hebben ze eens gedaan op een DuvelDuvel beat, Weet niet of je die bedoelt.
Ik kan wel audio opnemen... Maar met beeld is wel leuker idd, dus anyone?quote:Op maandag 5 juni 2006 02:09 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Iemand hier met digitale TV en n DVD-recorder aanwezig?
Morgenavond om 22.30u op VPRO 3 voor 12 kanaal Opgezwolle live @ Pinkpop!
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=28261857&news=28660116
Een kopietje [uiteraard tegen vergoeding!] zou zeer welkom zijn!!![]()
Meestal één nummer met beeld en voor de rest alleen audio.quote:Op maandag 5 juni 2006 04:30 schreef Catch22- het volgende:
komt het niet gewoon op de vpro site?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:04 schreef Martuh het volgende:
[..]
Eerst Braintje afkraken en nu Jawat de beste van de hele groep noemen? Je hebt nog een lange weg te gaan![]()
Tis allemaal zo somber grijsquote:Op maandag 5 juni 2006 14:40 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Buitenbad - Rice ft. Kubus is aan te vragen op The Box
Relaxde clip![]()
Ook te zien op de MySpace van Kubus.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:40 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Buitenbad - Rice ft. Kubus is aan te vragen op The Box
Relaxde clip![]()
Ik had er inderdaad zo'n fijn oldschool video8 filtertje overheen gegooid; krijg je dat fijne jaren 70 gevoel van hequote:Op maandag 5 juni 2006 18:59 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Tis allemaal zo somber grijs![]()
Ik bedoel lekker zomers nummer..![]()
"jawel zonnetje schijnt het is weeer lekker warm buiten, 30 graden, pak je zwembroek je bikini of je badpak uit de kast en neem een frisse duik in het water"![]()
aan de tekst ligt het niet maar ze houden de beelden nog somber![]()
Rico-Buitenbad
Komt het zeker niet op Ned. 3?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Opgezwolle wordt alleen uitgezonden op de stream, niet op tv? Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten opnemen dan. Ik heb wel tvviapc, en daar kan ik wel gewoon op record rammen.
En een dvd-brander is ook aanwezig.
Help!
Dude, je avatar is echt niet relaxed.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:21 schreef Catch22- het volgende:
Ik zie eigenlijk geen reden waarom ze het niet uitzenden. Op Ned. 3 tot 00:05 Pinkpop live. En nu komt Opgezwolle. Dus.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen idee, zou wel tof zijn ivm met m'n record-optie dan
Ik weet al iemand die het opneemt. Hoef ik het zelf niet ook nog te doen.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen reden waarom ze het niet uitzenden. Op Ned. 3 tot 00:05 Pinkpop live. En nu komt Opgezwolle. Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |