Ja, het is niet zo dat ik het niet kwijt wíl, maar ik wil niet dat het zo open en bloot leesbaar is voor iedereen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:04 schreef muhammad_ali het volgende:
Het helpt wel hoor. Schrijf het van je af. Ik beloof dat ik niet bot of stom zal doen. Maar als je het niet wilt moet je het ook niet doen...
Allright bud, good nightquote:Op zondag 7 mei 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo dat ik het niet kwijt wíl, maar ik wil niet dat het zo open en bloot leesbaar is voor iedereen.
Maar ik ga nu slapen. Truste, misschien besluit ik later om het nog te delen.
Zo. Deze quote gaat in een txt-documentje. Die ga je nog een keer op je bord krijgen.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik had ook kunnen zeggen dat je je niet zo aan moet stellen, maar dat heb ik niet gedaan. Sorry hoor als je niet precies leest wat je wilt lezen. Misschien moet je even dicteren wat je wilt zien, en dan kan ik het overnemen.
Als je mijn eigen woorden dan toch tegen me wilt gebruiken op een gegeven moment quote dan mijn hele bericht. Dat laatste zinnetje was misschien wel klein, maar dat betekent niet dat het zonder bedoeling erbij gezet was.quote:Op maandag 8 mei 2006 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
Zo. Deze quote gaat in een txt-documentje. Die ga je nog een keer op je bord krijgen.
Als dat is omdat je bang bent voor flauwe grapjes: ik blijf niet bezig hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga niet meer alles open en bloot hier noemen, heb ik besloten, dat heb ik wel vaker gedaan en ik denk dat het geen goed idee was.
Jij bent echt niet mijn grootste "zorg". Die is gereserveerd voor iemand anders.quote:Op maandag 8 mei 2006 07:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat is omdat je bang bent voor flauwe grapjes: ik blijf niet bezig hoor![]()
Dat was een paar dagen wat erger dan normaal, maar ook voor mij is de grootste lol daar nu wel vanaf hoor. Tijd om weer wat serieuzer te zijn.
Ik kan wel raden wie dat zal zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 07:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent echt niet mijn grootste "zorg". Die is gereserveerd voor iemand anders.
Confronteren heeft geen zin. Ik weet toch niet meer of hij de waarheid spreekt. Ik laat het zo denk ik. Gewoon geen contact meer hebben...quote:Op maandag 8 mei 2006 02:11 schreef broer het volgende:
En voor die bokser: kut voor je. Ga je je neef ermee confronteren? Of laat je het zo?
Zeg knul, hou je er rekening mee dat ieder mens het recht heeft om fouten te maken, en dat het een feit is dat ieder mens hier regelmatig gebruik van maakt, bewust of onbewust.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:56 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Confronteren heeft geen zin. Ik weet toch niet meer of hij de waarheid spreekt. Ik laat het zo denk ik. Gewoon geen contact meer hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |