Hersendood was goed genoegquote:Op maandag 8 mei 2006 19:58 schreef muhammad_ali het volgende:
En jurist, ik dacht dat je clinisch dood verklaard moest zijn om dat te mogen doen...
Zoiets?quote:Op maandag 8 mei 2006 20:01 schreef muhammad_ali het volgende:
hahaha
edit: ik mis een schaterende smiley, Bup....
Dat klopt. Hij was veel meer als een bokser alleen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef muhammad_ali het volgende:
ahh ok, dan snappen wij elkaar weer. Vergeet niet niet dat deze man ook een geweldige boxer en mens is geweest!
Ja, hij dacht zeker wel na over het leven. Daarom heette hij op een gegeven moment ook geen Cassius Clay meer!. (Keessie Klei in de Donald Duckquote:Op maandag 8 mei 2006 20:07 schreef muhammad_ali het volgende:
Idd. Hij veel te lang door gegaan. Wist niet van ophouden. Wat ik toch raar vind want als ie praatte was het toch een hele slimme man. Hij wist hoe de wereld in elkaar stak zegmaar...
Oeh hihiquote:
Cassius Clay was daarentegen een vrij gewone man terwijl Muhammas Ali gweldig wasquote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh hihi![]()
Leuk om de foto's te zien! Wat een schattig hummeltje.
Ik vind Cassius Clay trouwens een geweldige naam, Mohammed Ali daarentegen weer helemaal niet. Zo gewoontjes.
Dat lieve hummeltje ligt nu heerlijk ontspannen op mijn schoot. Door zachtjes over haar buikje te strelen, en in de maat een liedje te neuriën, stopte ze met huilen, luisterde nog even aandachtig naar de melodie, en viel toen in slaap.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh hihi![]()
Leuk om de foto's te zien! Wat een schattig hummeltje.
Dit keer was het de all time classic 'Slaap kindje, slaap' die ik zachtjes voor haar zong.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:21 schreef wyccie het volgende:
Draai je alleen klassieke muziek voor haar, of gooi je er nog wat hardrock bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |