Het gaat wel weer, maar als het nou 's nachts wat afkoelde dan kon ik ook wat ebter slapen en lag ik niet de halve nacht te woelen en peinzen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:53 schreef muhammad_ali het volgende:
daar heb je je wel gelijk in Erik. Ik vraag ook niet mee verder.
Hoe is tie?
Straks ben je helemaal afgekickt van FOK! en zien we je nooit terugquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:55 schreef DaMart het volgende:
Zo, de werkdag zit er weer op... we hebben nog een stralende zon... dus straks zit ik denk ik weer op balkon
Ja, ik ben al gestopt met werken onder het Fok!ken... uhm... Fok!ken onder het werkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Straks ben je helemaal afgekickt van FOK! en zien we je nooit terug![]()
... eh... ik bedoel
.
Mietjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ben al gestopt met werken onder het Fok!ken... uhm... Fok!ken onder het werken
Het is niet alsof ik geen spek kan eten ofzo, ik kies ervoor om het niet te doenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wel, vooral met spek, maar dat is ook niet aan jou besteed.
Koud? Hm, apart. Misschien eet je niet voldoende vitaminen. (Geen idee of dat er mee te maken heeft, maar iets zinnigs weet ik ook niet te zeggenquote:
Koud? Hm, apart. Heb je de paraplu wel opgeruimd nadat de Duitsers Noorwegen binnenvielen? (Geen idee of dat er mee te maken heeft, maar iets zinnigs weet ik ook niet te zeggenquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
vrouwen hebben het altijd koudaltijd behoefte aan een warme partner
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |