quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zullen we dan gewoon een vervolgdatum prikkenBijvoorbeeld 3 september
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef An24 het volgende:
Hahahdie P....niet meer weg te slaan van Blijdorp
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:10 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wanneer ik kan
Het was ook al afgesproken om na de zomer nog eens te gaan, toch?
Lijkt me geen probleem. Er komen echter mensen van verrequote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef Marc H het volgende:
Het is over minder dan een week, wordt het niet eens tijd om definitieve tijd af te spreken?
* Marc H stelt 10 uur voor, ingang oceanium
Een uurtje later lijkt me beter inderdaadquote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem. Er komen echter mensen van verreMisschien een uurtje later
Volgens mij nietquote:Op maandag 5 juni 2006 20:58 schreef Marc H het volgende:
mij best
Gezien de weersvoorspelling ga ik maar "light".
Heeft blijdorp trouwens kluisjes die je kan gebruiken?
Waar moet je vandaan komen? Ik kan je op weg daarnaartoe misschien in Delft ophalen? Ik denk dat ik zo rond die tijd wel mijn bewustzijn weer heb gevonden hoop ik. Vanaf CS is het ongeveer 15 a 20 minuten lopen naar Blijdorp, en dan nog ongeveer 15 minuten door blijdorp zelf heen.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Yoni het volgende:
Eh.. de oceaniumkant.. da's de kant waar je in principe niet aankomt als je vanaf CS komt lopen toch? Hoe kom daar dan het makkelijkste met OV enzo zonder een eeuw te moeten lopen (ik wil mijn voeten sparen voor in Blijdorp zelf, denk niet dat ze tegen die tijd al bekomen zijn van mijn week Parijs....:))
Is het dan niet handiger dat ik haar oppikquote:Op maandag 5 juni 2006 22:28 schreef freud het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen? Ik kan je op weg daarnaartoe misschien in Delft ophalen? Ik denk dat ik zo rond die tijd wel mijn bewustzijn weer heb gevonden hoop ik. Vanaf CS is het ongeveer 15 a 20 minuten lopen naar Blijdorp, en dan nog ongeveer 15 minuten door blijdorp zelf heen.
Niet stiekem alvast je CF volschieten hequote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef Marc H het volgende:
Ik kom ook met OV, uitgaande van 11 uur. ik kom om +/- 10 uur aan op Rotterdam CS, en pak dan de bus 33 om 10:07 naar de andere ingang. ik ben dan om 10:15 in blijdorp, alleen aan de verkeerde ingang.
Das een goeie Yoni, lopend vanaf CS kom je aan de voorkant aan en moet je ver omlopen voor de andere ingang. Ik zal vandaag op mij werk eens vragen of er metrojes of trammetjes zijn die de oceaniumkant opgaan!quote:Op maandag 5 juni 2006 22:20 schreef Yoni het volgende:
Eh.. de oceaniumkant.. da's de kant waar je in principe niet aankomt als je vanaf CS komt lopen toch? Hoe kom daar dan het makkelijkste met OV enzo zonder een eeuw te moeten lopen (ik wil mijn voeten sparen voor in Blijdorp zelf, denk niet dat ze tegen die tijd al bekomen zijn van mijn week Parijs....:))
Waarom zou je het navragen als het op de site van Blijdorp vermeld staatquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Das een goeie Yoni, lopend vanaf CS kom je aan de voorkant aan en moet je ver omlopen voor de andere ingang. Ik zal vandaag op mij werk eens vragen of er metrojes of trammetjes zijn die de oceaniumkant opgaan!
quote:De ingang Oceanium-zijde is vanaf het Centraal Station bereikbaar met buslijn
33 of 43.
Ze noemt me slimmerdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:43 schreef An24 het volgende:
Haha slimmerd.....nou das geregeld dan....!
Ik ook...quote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het dan niet handiger dat ik haar oppikIk woon in Delft nl.
En ik woon op 100 meter van een lijn 1 haltequote:Op woensdag 7 juni 2006 00:35 schreef Yoni het volgende:
Ikke woon in Den HaagOppikken in Delft is dus zeker een optie, maar ik vind met de bus vanaf CS ook prima hoor. Het ging me er alleen even om dat ik dus niet per se eerst heel Blijdorp door hoef om naar de andere kant te komen en dan nog de hele dag moet wandelen
Ik ben nu dus net terug uit Parijs en loop als een oud wijf
Ja, ik ga mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:22 schreef luap het volgende:
CC ga je ook nog? Dan kunnen we mss iets regelen, ik heb wel een auto(tje) maar moet dus wel iets eerder weg (rond 17:00 daar aanrijden... dus geen mac meer vrees ik)
quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:47 schreef freud het volgende:
[..]
En ik woon op 100 meter van een lijn 1 halte.
*Klopt op de muur*quote:
Dat klinkt als richting de Brasquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:38 schreef freud het volgende:
[..]
*Klopt op de muur*
Jij daar?
Hint: ik woon op 100m van lijn 1, en zit binnen 1 minuut op de A13...
Daar hebben we niets aan hequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:17 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, een meet op 300 meter van m'n huis... helaas kan ik niet zondag.
En heb ik op het moment ook geen geschikte camera voor de dierentuin.![]()
feestjes?quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:18 schreef PdeHoog het volgende:
En oh ja.....we hebben een afmelderRubberduck de prutser
meldde zich gister via MSN af
Iets met feestjes en zo
![]()
De jeugd en prioriteiten stellen
Het gaat echt totaal de verkeerde kant op met deze wereld
kutvoetbalquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
feestjes?
zal wel iets met kutvoetbal te maken hebben
klotevoetbal danquote:Op donderdag 8 juni 2006 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
kutvoetbalLijkt me pijnlijk voor de vrouwen onder ons
Nee dank je...da's nog pijnlijkerquote:
Een fototoestelquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef Marc H het volgende:
* Marc H kijkt naar zijn fototas, en gaat eens rustig over nadenken wat hij mee zal nemen....
wat nemen jullie mee?
Ik heb goeie ideeenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:02 schreef Marc H het volgende:
Water, dat is een goede![]()
verder zonnecreme... Idd een camera (misschien 2), 50-500, 20mm F1.8 (voor in oceanium), pola voor 20mm, berg CF + accu's
1 camera, 1 ringflitser, 90mm macro, 80-400 VR, misschien de 50mm 1.4 voor oceanium. , water, hoed, zonnebril.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef Marc H het volgende:
* Marc H kijkt naar zijn fototas, en gaat eens rustig over nadenken wat hij mee zal nemen....
wat nemen jullie mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |