serieus?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:40 schreef Hyperdude het volgende:
Ben je al aan het kauwgom kauwen?
Dan kan die troep met wat geluk weg via de buis van Eustachius
Het is een tijdje geleden, maar vandaag was het dan zover.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:19 schreef La_Guiri het volgende:
Nou ik ben best benieuwd wat de KNO arts tegen je gaat zeggen, dus laat het wel even weten.
En nog iets, Nato, jammer dat je niet meer hebt gereageerd op dat stukje wat je zei over faken. Vind ik toch wel een vervelende opmerking.
Je oren klaren?? Wat is dat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:06 schreef misterX1 het volgende:
[..]
Het is een tijdje geleden, maar vandaag was het dan zover.
Na een ondervragingssessie of je allergisch bent, of je slecht hoort etc. ging hij kijken en moest m'n oren klaren. Hij zag dat en dat was verder goed. Nu moet ik elk uur mijn oren klaren en dat zal werken. Ook moet ik een gehoortest + allergieëntest en dan ziet hij me weer pas begin juli. Dus gaat weer ff duren.
Dat is je neus dichtknijpen en dan door je neus blazen. Als je dan blaast kan de lucht niet uit je neus en dan gaan je trommelvliezen open of zoiets.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:30 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Je oren klaren?? Wat is dat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aaaahh, dat ken ik inderdaad wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:32 schreef misterX1 het volgende:
[..]
Dat is je neus dichtknijpen en dan door je neus blazen. Als je dan blaast kan de lucht niet uit je neus en dan gaan je trommelvliezen open of zoiets.
Knijp je neus dicht en probeer er door heen te blazen. De lucht gaat dan via de buis van Eustachius naar je oor. Dat doe je vooral om een drukverschil tussen de binnenkant van je oor en buitekant op te lossen. Bijvoorbeeld als je een paar meter onder water gaat, of in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:30 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Je oren klaren?? Wat is dat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is dan al meer dan 2 maanden geleden, maar als ik nieuws had zou ik het hier posten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:39 schreef La_Guiri het volgende:
Nou ik ga dat ook proberen dan, ik denk dat ik volgende week maar weer naar de huisarts ga. Het borrelt namelijk ook achter/in mijn oor. Erg vaag.
Ben benieuwd of het bij jou helpt en wat er verder nog uitkomt.
ik heb dit ook maar door het doorprikken van mij trommelvlies kan ik niet gaan zwemmen zonder "dopjes" in me oren..of douchen ..zodra dr maar wat water in me oor komt hoor ik 3-4dagen helemaal niks meer..leuk is andersquote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Doorprikken misschien?
Toen ik nog een peuter was had ik eens een hele erge middenoor ontsteking, ze hebben toen de trommelvlies doorgeprikt zodat alle pus van de ontsteking eruit kon en om de druk te verminderen. Als ze dit niet hadden gedaan, dan was er een risico dat het trommelvlies ging scheuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop