Ze worden voor minder gegeven.....quote:Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar volgens de regels mag het
Keurig op de bal.
Maar het is wel een ongelukkige actie
Moet ie dan doen, de bal laten lopen?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:36 schreef Cheiron het volgende:
Belachelijke actie van Ooijer
Wel een echte Amsterdammer, in tegenstelling tot de meeste Ajacieden uit Uden, Ede en Joure die PSV'ers kutboertjes noemenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef TheVulture het volgende:
Die Ooijer vind ik echt een smerige rat trouwens... is ook altijd zo'n calimero in interviews... zij zijn groot en ik ben klein![]()
Dat is inderdaad ook onterecht.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:37 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Ze worden voor minder gegeven.....
Klopt helemaal, in de herhaling zag je beter dat het allemaal wel meeviel...quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel een echte Amsterdammer, in tegenstelling tot de meeste Ajacieden uit Uden, Ede en Joure die PSV'ers kutboertjes noemen.
jupsquote:Op zondag 7 mei 2006 19:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt helemaal, in de herhaling zag je beter dat het allemaal wel meeviel...
Dan weet ik niet waar hij dat enorme ali-b ghetto accent vandaan heeft.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel een echte Amsterdammer, in tegenstelling tot de meeste Ajacieden uit Uden, Ede en Joure die PSV'ers kutboertjes noemen.
Ik noem PSV'ers geen kutboeren maar Kwalitatief Uitermate Teleurstellende agrariërsquote:Op zondag 7 mei 2006 19:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wanneer drop je die hele 'insider' act nou eens?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Boakye is een punaise, hij is nog kleiner dan Sneijder. Staat wel zijn mannetje overigens, maar ja tegen die luchtballon Beasley is dat niet erg lastig.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:39 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Tis maar goed dat Boakye zo'n harde spijker is.
geef hem maar een schaar mee... dat haar kan echt niet meerquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Boakye is een punaise, hij is nog kleiner dan Sneijder. Staat wel zijn mannetje overigens, maar ja tegen die luchtballon Beasley is dat niet erg lastig.
Waar heb je 't over joh? Ben je me aan het stalken of zo? geenleven.nlquote:Op zondag 7 mei 2006 19:39 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Wanneer drop je die hele 'insider' act nou eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |