Ranzigequote:Op zondag 7 mei 2006 15:19 schreef nog.een.keer het volgende:
Had ie zich wel geschoren?
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef Onderbroek het volgende:
zal wel een flikkert geweest zijn, kerels met van die (driekwart) broeken volgens mij wel vaker van die gasten die stront aanduwen met hun leutert
komt bekend voor, had ook iemand in mijn klasquote:Op zondag 7 mei 2006 16:03 schreef AffenStrudel het volgende:
Whhe, doet me herinneren aan een gozer uit mijn oude klas die eens een witte broek met een remspoor erop (op de broek ja!!) aanhad.
Wij lachen natuurlijk, en de volgende dag had hij weer diezelfde broek aan!!![]()
wtf wtfquote:Op zondag 7 mei 2006 16:04 schreef Okkie_ het volgende:
Wij hadden een gozer in de klas, en die liet vol trots z'n trekvlekken zien aan iedereen
Ongelovelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:04 schreef Okkie_ het volgende:
Wij hadden een gozer in de klas, en die liet vol trots z'n trekvlekken zien aan iedereen
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF, hebben ze weer een nieuwe trend ofzo ?
Zit je lekker in de stad wat reten van lekkere wijven te checken (ogen op naadhoogte) komt er ineens een vent in mijn vizier voorbijgelopen. Wat bleek: Hij droog zo'n witten linnen doorschijnende broek waardoor ik precies tegen zijn toekeleuris aan keek![]()
![]()
![]()
Net zoals roze shirtjes eis ik een verbod + verkeersbord voor het dragen van dit soort uitzichtverpestende rommel![]()
Pfff je hoort niet zo naar vrouwen noch mannen te kijkenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF, hebben ze weer een nieuwe trend ofzo ?
Zit je lekker in de stad wat reten van lekkere wijven te checken (ogen op naadhoogte) komt er ineens een vent in mijn vizier voorbijgelopen. Wat bleek: Hij droog zo'n witten linnen doorschijnende broek waardoor ik precies tegen zijn toekeleuris aan keek![]()
![]()
![]()
Net zoals roze shirtjes eis ik een verbod + verkeersbord voor het dragen van dit soort uitzichtverpestende rommel![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef Onderbroek het volgende:
zal wel een flikkert geweest zijn, kerels met van die (driekwart) broeken volgens mij wel vaker van die gasten die stront aanduwen met hun leutert
Geen we emotioneel worden ?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Pfff je hoort niet zo naar vrouwen noch mannen te kijken
Ik loop er bij wat IK ZELF leuk vind, niet wat de MODE is. Wat niet wil zeggen dat ik er bij loop als een zak aardappelen met uitgezakte kleren. Maar als ik roze niet leuk vind draag ik het ook niet als het IN is.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:38 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ach, ik draag ook linnen broeken en roze shirtjes ? ben ik nu opeens homo ? Modieus, dat is een ander woord lijkt mezo
En trouwens, al die mensen die zeggen dat ze niet met die trends mee willen gaan en opeens alto kleren moeten aantrekken, alto is toch ook een trend .....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |