quote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Zielig die witte nerdkneuzen hier die een korte broek altijd fout vinden. Blijf lekker achter je computer zitten als het 30 graden is buiten sukkels
Je bent zelf anders aardig bleek als ik in je fobo kijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Zielig die witte nerdkneuzen hier die een korte broek altijd fout vinden. Blijf lekker achter je computer zitten als het 30 graden is buiten sukkels
Dat zat ik net bij jouw reactie te denkenquote:Op zondag 7 mei 2006 13:37 schreef MissX het volgende:
[..]
Maak ff een foto ban jezelf in korte broek, zodat we je benen kunnen keuren
Dat is wel waar. Zwarte kousen onder een korte broek kan niet echt.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Gewoon korte broek, witte sokken, sandalen, zo'n buikgordel om ..... en alle komt goed
gast, wat wil je nou. Geen witte, geen zwarte, wat hou je over?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:41 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Zwarte kousen onder een korte broek kan niet echt.
Witte sportsokken is ook weer een no no.
Kunnen vrouwen niet gewoon alleen maar naar het lichaam kijken, weet ik iig waar ik aan toe ben.
Ik zou ook echt nooit gelukkig kunnen worden met iemand die korte broeken draagtquote:Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef Wolkje het volgende:
Ik haat korte broeken![]()
afknapper dus, in mijn geval.
Le-zen. Ik zeg nergens dat ik nooit gelukkig kan worden met iemand die korte broeken draagt. Mijn vriend heeft zo af en toe ook wel eens een korte broek aan.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:47 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik zou ook echt nooit gelukkig kunnen worden met iemand die korte broeken draagt
Oke. Maar een minpunt is voor mij niet hetzelfde als een afknapperquote:Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Le-zen. Ik zeg nergens dat ik nooit gelukkig kan worden met iemand die korte broeken draagt. Mijn vriend heeft zo af en toe ook wel eens een korte broek aan.
Ik zeg alleen dat het op een eerste date voor mij een afknapper zou zijn.
En dat betekent ook niet dat ik dan helemaal nooit meer een relatie met diegene aan zou kunnen gaan, ik vind het alleen een minpunt, niks meer en niks minder.
goed. ik vind het dus een minpuntquote:Op zondag 7 mei 2006 16:51 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oke. Maar een minpunt is voor mij niet hetzelfde als een afknapper
Ik ga natuurlijk hard lachen als TS jouw advies op volgt, en zijn date lange broeken juist een minpunt blijkt te vindenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:52 schreef Wolkje het volgende:
[..]
goed. ik vind het dus een minpunt(die bij al aanwezige twijfel misschien de doorslag kan geven. Dus ts, ik zou het niet doen)
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die lange broeken een minpunt vinden hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk hard lachen als TS jouw advies op volgt, en zijn date lange broeken juist een minpunt blijkt te vinden
Nou, je moest eens weten. Zo heb ik bijvoorbeeld een panische angst voor wollen truienquote:Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die lange broeken een minpunt vinden hoor
Dus als ik iemand tegenkom in de supermarkt met een wollen trui, weet ik dat jij het niet bentquote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nou, je moest eens weten. Zo heb ik bijvoorbeeld een panische angst voor wollen truien
Nee, dan ben ik die gast die in foetushouding hysterisch in een hoekje zit te snikkenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:00 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dus als ik iemand tegenkom in de supermarkt met een wollen trui, weet ik dat jij het niet bent![]()
Wanneer heb je je date, ts?
And we have a winner!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben ik dan de enige vrouw die het werkelijk geen bal uitmaakt wat voor een broek (oké, liever geen strak wielrennersbroekje) een man draagt? Een (al dan niet korte) broek is toch geen maatstaaf om te bepalen of je iemand leuk vindt of niet?
nee hoor .... mij maakt het ook geen zak uit.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben ik dan de enige vrouw die het werkelijk geen bal uitmaakt wat voor een broek (oké, liever geen strak wielrennersbroekje) een man draagt? Een (al dan niet korte) broek is toch geen maatstaaf om te bepalen of je iemand leuk vindt of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |