abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37630514
Zielig die witte nerdkneuzen hier die een korte broek altijd fout vinden. Blijf lekker achter je computer zitten als het 30 graden is buiten sukkels
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 7 mei 2006 @ 16:23:00 #52
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_37630577
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Zielig die witte nerdkneuzen hier die een korte broek altijd fout vinden. Blijf lekker achter je computer zitten als het 30 graden is buiten sukkels
pi_37630835
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Je bent zelf anders aardig bleek als ik in je fobo kijk. Wie zegt dat mensen die dat fout vinden ook binnen zitten. Het ziet er gewoon tokkie uit als je aan komt zetten in een korte broek. Van mij mag je het aan hoor als je voor die look wilt gaan.
pi_37631013
Ben je onzeker ofzo?
pi_37631127
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:37 schreef MissX het volgende:

[..]

Maak ff een foto ban jezelf in korte broek, zodat we je benen kunnen keuren
Dat zat ik net bij jouw reactie te denken
pi_37631168
Ik zou me afvragen of ik iemand die moeilijk doet over het feit of ik een korte of lange broek aantrek op een date wel beter zou willen leren kennen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37631237
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Gewoon korte broek, witte sokken, sandalen, zo'n buikgordel om ..... en alle komt goed
Dat is wel waar. Zwarte kousen onder een korte broek kan niet echt.
Witte sportsokken is ook weer een no no.

Kunnen vrouwen niet gewoon alleen maar naar het lichaam kijken, weet ik iig waar ik aan toe ben.
pi_37631318
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:41 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Dat is wel waar. Zwarte kousen onder een korte broek kan niet echt.
Witte sportsokken is ook weer een no no.

Kunnen vrouwen niet gewoon alleen maar naar het lichaam kijken, weet ik iig waar ik aan toe ben.
gast, wat wil je nou. Geen witte, geen zwarte, wat hou je over?
pi_37631335
Ik haat korte broeken
afknapper dus, in mijn geval.
pi_37631478
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef Wolkje het volgende:
Ik haat korte broeken
afknapper dus, in mijn geval.
Ik zou ook echt nooit gelukkig kunnen worden met iemand die korte broeken draagt

Als ik zie op hoeveel onbenullige dingen vrouwen afknappen verbaast het me dat ik uberhaupt vriendinnetjes gehad heb!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37631593
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:47 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik zou ook echt nooit gelukkig kunnen worden met iemand die korte broeken draagt
Le-zen. Ik zeg nergens dat ik nooit gelukkig kan worden met iemand die korte broeken draagt. Mijn vriend heeft zo af en toe ook wel eens een korte broek aan.

Ik zeg alleen dat het op een eerste date voor mij een afknapper zou zijn.
En dat betekent ook niet dat ik dan helemaal nooit meer een relatie met diegene aan zou kunnen gaan, ik vind het alleen een minpunt, niks meer en niks minder.
pi_37631611
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:50 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Le-zen. Ik zeg nergens dat ik nooit gelukkig kan worden met iemand die korte broeken draagt. Mijn vriend heeft zo af en toe ook wel eens een korte broek aan.

Ik zeg alleen dat het op een eerste date voor mij een afknapper zou zijn.
En dat betekent ook niet dat ik dan helemaal nooit meer een relatie met diegene aan zou kunnen gaan, ik vind het alleen een minpunt, niks meer en niks minder.
Oke. Maar een minpunt is voor mij niet hetzelfde als een afknapper
pi_37631657
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:51 schreef Seneca het volgende:

[..]

Oke. Maar een minpunt is voor mij niet hetzelfde als een afknapper
goed. ik vind het dus een minpunt (die bij al aanwezige twijfel misschien de doorslag kan geven. Dus ts, ik zou het niet doen)
pi_37631766
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:52 schreef Wolkje het volgende:

[..]

goed. ik vind het dus een minpunt (die bij al aanwezige twijfel misschien de doorslag kan geven. Dus ts, ik zou het niet doen)
Ik ga natuurlijk hard lachen als TS jouw advies op volgt, en zijn date lange broeken juist een minpunt blijkt te vinden

Mijn advies: TS, ga gewoon als jezelf. Als ze je niet moet zoals je bent, dan mis je er niks aan. En je hoeft je als het uiteindelijk wat wordt in de toekomst ook niet anders voor te doen (stel dat ze er achteraf achterkomt dat je toch korte broeken draagt, ooeehh.... )
pi_37631821
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ik ga natuurlijk hard lachen als TS jouw advies op volgt, en zijn date lange broeken juist een minpunt blijkt te vinden
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die lange broeken een minpunt vinden hoor
pi_37631862
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:57 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die lange broeken een minpunt vinden hoor
Nou, je moest eens weten. Zo heb ik bijvoorbeeld een panische angst voor wollen truien
pi_37631940
quote:
Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nou, je moest eens weten. Zo heb ik bijvoorbeeld een panische angst voor wollen truien
Dus als ik iemand tegenkom in de supermarkt met een wollen trui, weet ik dat jij het niet bent

Wanneer heb je je date, ts?
pi_37632016
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:00 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Dus als ik iemand tegenkom in de supermarkt met een wollen trui, weet ik dat jij het niet bent

Wanneer heb je je date, ts?
Nee, dan ben ik die gast die in foetushouding hysterisch in een hoekje zit te snikken
  zondag 7 mei 2006 @ 17:09:51 #69
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_37632251
Ben ik dan de enige vrouw die het werkelijk geen bal uitmaakt wat voor een broek (oké, liever geen strak wielrennersbroekje) een man draagt? Een (al dan niet korte) broek is toch geen maatstaaf om te bepalen of je iemand leuk vindt of niet?
pi_37632297
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben ik dan de enige vrouw die het werkelijk geen bal uitmaakt wat voor een broek (oké, liever geen strak wielrennersbroekje) een man draagt? Een (al dan niet korte) broek is toch geen maatstaaf om te bepalen of je iemand leuk vindt of niet?
And we have a winner!

Daten?
  zondag 7 mei 2006 @ 17:14:14 #71
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_37632383
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:11 schreef Seneca het volgende:

[..]

And we have a winner!

Daten?
Prima. Als je maar geen korte broek draagt op onze eerste date.
pi_37632918
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
nee hoor .... mij maakt het ook geen zak uit.
Als hij er maar verzorgd bijloopt
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 7 mei 2006 @ 17:40:49 #73
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_37633098
Tja, kijk.... dit is het niet, zeg maar.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 7 mei 2006 @ 17:41:49 #74
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_37633130
Overigens vind ik vrouwen die op dat soort dingen zouden afknappen gewoon stomme kortzichtige dozen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_37633137
Ik speel voortaan wel op safe, en trek een broek aan met een lange en een korte pijp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')