quote:Op zondag 7 mei 2006 14:44 schreef HeatWave het volgende:
--> R&P
dan neemt-ie toch een nette broek mee en kleed zich dan even omquote:Op zondag 7 mei 2006 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ben je van plan na afloop naar een kek restaurant te gaan?
wat is er trouwens mis met een korte broekquote:
Vrouwen kunnen afknappen op de kleinste details. Het lijkt me dat je op zo'n eerste date alle risico's van afknappen wilt afnemen.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
wat is er trouwens mis met een korte broekIk draag ze zelf eigenlijk ook nooit, behalve op vakantie en in de zomer in principe gek, maarjeh wat boeit et?
als je gewoon een toffe korte broek aan hebt met toffe schoenen dus geen sandalen met witte sokken erin ofzo, maar gewoon modieus, dan wil je toch niet eens een wijf wat daarop zou afknappen...quote:Op zondag 7 mei 2006 15:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen afknappen op de kleinste details. Het lijkt me dat je op zo'n eerste date alle risico's van afknappen wilt afnemen.
die zijn er dus niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
als je gewoon een toffe korte broek aan hebt met toffe schoenen dus geen sandalen met witte sokken erin ofzo, maar gewoon modieus, dan wil je toch niet eens een wijf wat daarop zou afknappen...
alhoewel ik het nog wel een beetje vroeg vind voor een korte broek
dat vind ik eigenlijk nog enger.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:10 schreef Virgin het volgende:
doe gewoon een drie kwart broek aan dat vind ik mannen bijna altijd wel goed staan
Da's bijna net zo fout.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:10 schreef Virgin het volgende:
doe gewoon een drie kwart broek aan dat vind ik mannen bijna altijd wel goed staan
Die kunnen wel heel tof zijn, ja. Vind ik ook.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:10 schreef Virgin het volgende:
Met goede schoenen eronder welquote:Op zondag 7 mei 2006 15:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Die kunnen wel heel tof zijn, ja. Vind ik ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |