quote:Op zondag 7 mei 2006 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrienden, het percentage aan slowchat mag iets omlaag. Dus een half topic vollullen over hoe we het volgende gaan noemen, om dan dat volgende topic vol te lullen over hoe veel er geluld werd in het vorige topic is niet erg boeiend. Uiteraard mag er af en toe luchtig gekeuveld worden, maar het mag iets minder.
hehe kwou weer paar reacties dus ik deed express ff foutje erinquote:Op zondag 7 mei 2006 14:33 schreef s0k het volgende:
[..]
Bedoel je niet Prison Break (USA) #13: Linc_The_Sink
Neej, we hebben het over die vadsige gozer in de gevangenis. Dat is zijn neef.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:47 schreef suicide1 het volgende:
w8 ff dat neefje van sucre... dat was toch die gast die sucre heeft verlinkt met die overval ??
die gast die hem verlinkte probeerde er met zijn chick vandoor te gaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:47 schreef suicide1 het volgende:
w8 ff dat neefje van sucre... dat was toch die gast die sucre heeft verlinkt met die overval ??
Prison Break -NL- #4 [Let's get out of here!]quote:Op zondag 7 mei 2006 15:52 schreef Astma-Forum het volgende:
Geweldige serie en ook heel mooie OP![]()
Eindelijk weer een reden om vol spanning achter de TV te zitten op donderdag![]()
owjah tuulijk helemaal over het hoofd gezien thnxquote:Op zondag 7 mei 2006 15:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, we hebben het over die vadsige gozer in de gevangenis. Dat is zijn neef.
Dankjequote:
Je wordt nog een keer beroemd.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:02 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dankje![]()
En ik zag nu voor het eerst pas de NL topics en zag dat ze daar ook maar meteen mijn OP hebben 'geleend'![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef Miguel het volgende:
[..]
We moeten allemaal ons ding doen hè, mijn naam in een PB TT is ook weer niks![]()
Johquote:Op zondag 7 mei 2006 17:05 schreef Lief-visje het volgende:
Linc doet veel aan zelfpromotie !
Moet je wel snel zijn, anders zit Linc niet meer in de Sink...quote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
![]()
Prison Break (USA) #12: ''Miguel''of Prison Break (USA) #12: ''Linc_The_Sink''
![]()
![]()
Ik ga dan toch voor de laatst genoemde![]()
![]()
Mwah, dat lijkt alleen zoquote:Op zondag 7 mei 2006 17:05 schreef Lief-visje het volgende:
Linc doet veel aan zelfpromotie !
De nickname Linc the Sink blijft bestaan hé, dus ik ga em niet veranderenquote:Op zondag 7 mei 2006 17:06 schreef Miguel het volgende:
[..]
Moet je wel snel zijn, anders zit Linc niet meer in de Sink...
ga je dan ook je naam weer veranderen?
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vrienden, het percentage aan slowchat mag iets omlaag. Dus een half topic vollullen over hoe we het volgende gaan noemen, om dan dat volgende topic vol te lullen over hoe veel er geluld werd in het vorige topic is niet erg boeiend. Uiteraard mag er af en toe luchtig gekeuveld worden, maar het mag iets minder.
Ja wie boeit het nou hoe het volgende topic moet gaan heten man, laten we gewoon over de serie pratenquote:
Van wat heb jij nou weer eens spijtquote:Op zondag 7 mei 2006 17:42 schreef YoshiBignose het volgende:
en het ergste is, ik had het nog wel verzonnen.
ik heb zo'n spijt![]()
![]()
![]()
Nou, begin maarquote:Op zondag 7 mei 2006 17:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja wie boeit het nou hoe het volgende topic moet gaan heten man, laten we gewoon over de serie praten![]()
![]()
Het heeft net als de serie betere en mindere 'afleveringen'quote:Op zondag 7 mei 2006 17:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik vind dat de topic-titels net zo enerverend zijn als de serie zelf![]()
De serie mindere afleveringen?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:59 schreef Miguel het volgende:
[..]
Het heeft net als de serie betere en mindere 'afleveringen'![]()
Hij bedoelt de mindere stukjes in verschillende afleveringenquote:
Dan mag het.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:06 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hij bedoelt de mindere stukjes in verschillende afleveringen![]()
Ik noem een Veronica, ik noem een LJ![]()
De ergste scenario die er mogelijk isquote:Op zondag 7 mei 2006 18:19 schreef _SnoepHond het volgende:
Het zou wat zijn als ep21 alleen over Veronica en LJ gaat
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:19 schreef _SnoepHond het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
waar moet ie dan zijn tatoe laten zetten ??quote:Op zondag 7 mei 2006 18:39 schreef _SnoepHond het volgende:
En dan in het 3e seizoen: LJ komt in de gevangenis, dan laat Scofield zich oppakken om LJ te redden.
Dat valt nog wel mee, maar als ep21 alleen over die Olie gedoe zou gaan, dan kijk ik nooit meerquote:Op zondag 7 mei 2006 18:19 schreef _SnoepHond het volgende:
ja als ze later het lijk van michael vinden omdat hij niet mee mocht in het vliegtuig en toen probeerde rennend te vluchten maar verhongerde.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:47 schreef suicide1 het volgende:
zullen ze er nog ooit 8er komen dat ie die tatoo nodig had om te onstanappen
Eindelijk een beetje niveau in het topicquote:Op zondag 7 mei 2006 18:55 schreef Cart_man het volgende:
tvp
Gelukkig begrijpen wij elkaarquote:Op zondag 7 mei 2006 18:06 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hij bedoelt de mindere stukjes in verschillende afleveringen![]()
Ik noem een Veronica, ik noem een LJ![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:43 schreef YoshiBignose het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |