Tis al zo goed als afgelopenquote:
Tja ach, zo'n ramp is het nou ook weer niet dat ik het heb gemist. Ik heb alleen "soapie" nog gezien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:20 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tis al zo goed als afgelopenJe krijgt alleen nog de Finale van Lotte te zien
ONM ligt eruit
Net als verleden jaar bij Triviant.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:20 schreef -Marlii- het volgende:
Tis al zo goed als afgelopenJe krijgt alleen nog de Finale van Lotte te zien
ONM ligt eruit
Die woorden waren ook ontzettend makkelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tja ach, zo'n ramp is het nou ook weer niet dat ik het heb gemist. Ik heb alleen "soapie" nog gezien.![]()
quote:
Met dat ene woord trok ik eigenlijk al meteen die conclusie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die woorden waren ook ontzettend makkelijkAllemaal woorden die met acteren/soap ed te maken hadden
kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met dat ene woord trok ik eigenlijk al meteen die conclusie.![]()
Die van Lotte ken ik niet dus dat vond ik niet echt boeiend om te volgen. Normaal kijk ik er ook niet naar, heb het wel aan omdat ik dan op ONM zit te wachten, maar het heeft niet echt m'n aandacht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
kan ik me voorstellenHeb de finale nog gezien?
Btw, normaal met de gewone lingo hebben ze niet eens zulke makkelijke woorden
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van Lotte ken ik niet dus dat vond ik niet echt boeiend om te volgen. Normaal kijk ik er ook niet naar, heb het wel aan omdat ik dan op ONM zit te wachten, maar het heeft niet echt m'n aandacht.![]()
zo eindigde de eerste aflevering jaquote:Op maandag 15 mei 2006 19:30 schreef DeTolk het volgende:
De eerste scene is toch dat er eentje van de trap in het Beatrix lazert?
Ja die ken ik. Zelfs dat was me nieteens meer opgevallen omdat ik het toen niet meer interessant vond.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Ik ben blijven hangen
Maar die Geert Hoes ken je toch wel? Hij was Morris Fischer #2 in GTST!
Oh hahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die ken ik. Zelfs dat was me nieteens meer opgevallen omdat ik het toen niet meer interessant vond.![]()
Omdat ik die serie niet ken ging ik er dan te snel vanuit dat ik de acteurs dan ook niet zou kennen, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ik die serie niet ken ging ik er dan te snel vanuit dat ik de acteurs dan ook niet zou kennen, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.![]()
![]()
Maar ik ben verder niet blond ofzo hoor.quote:
Das mooiquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ik ben verder niet blond ofzo hoor.![]()
quote:
Ik las het gisteren, maar ik had de link met Junior nog niet gelegd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Juniors nieuwe doelwit?Gehandicapten vaak slachtoffer loverboys ![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kijken jullie nu naar tussen half acht en acht? Ik voel zo'n... leegte
ik ga op mn gemak douchen na trainen, of ik zit op de comptuter, of kijk shownieuws.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kijken jullie nu naar tussen half acht en acht? Ik voel zo'n... leegte
Houdt 'ie dat?!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:17 schreef -Marlii- het volgende:
of ik zit op de comptuter
Of je zit achter de computer, maar dat lijkt me ook niet zo handig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |