korreltje zout enzo.....quote:Op zondag 7 mei 2006 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
hoe DOM kan een mens zijnaarghhhhhhhhhhhhhh
ja normaal lukt dat wel maar niet met, al overleden mensen, sorry hoor?quote:
ik begrijp wel dat sommige mensen er moeite mee hebben. Het cynisme moet je liggen.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja normaal lukt dat wel maar niet met, al overleden mensen, sorry hoor?
Ga toch iets nuttigs doen. Volg bijvoorbeeld een cursus spelling en interpunctie.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja normaal lukt dat wel maar niet met, al overleden mensen, sorry hoor?
www.eo.nlquote:Op zondag 7 mei 2006 03:00 schreef kweenieman het volgende:
Wat een respectloos topic. Het maakt eigenlijk niet eens uit om wie het gaat, maar zo iets doe je niet na iemands dood en zeker niet op zijn of haar sterftedag.
Wat mij betreft wordt dit topic dan ook gesloten, maar ik ben natuurlijk niet degene die daar over gaat. Bedenk alstublieft dat soms normen en waarden belangrijker zijn dan de daarvan afgeleide (forum)regels. Bepaalde normen en waarden moeten gewoon vanzelfsprekend zijn.
Ik verwijs je graag door naar het feedabacktopic. Op zich heb je een punt maar zwarte humor hoort ook bij het leven. Uiteraard kan men te ver gaan en sommige topics mogen gewoon niet van de wet en dergelijke. Echter vind ik dit topic best kunnen. Als iemand een fotofuck van Wouter Bos ofquote:Op zondag 7 mei 2006 03:00 schreef kweenieman het volgende:
Wat een respectloos topic. Het maakt eigenlijk niet eens uit om wie het gaat, maar zo iets doe je niet na iemands dood en zeker niet op zijn of haar sterftedag.
Wat mij betreft wordt dit topic dan ook gesloten, maar ik ben natuurlijk niet degene die daar over gaat. Bedenk alstublieft dat soms normen en waarden belangrijker zijn dan de daarvan afgeleide (forum)regels. Bepaalde normen en waarden moeten gewoon vanzelfsprekend zijn.
Welke zogenaamde 'moeilijke' woorden zou ik moeten ontcijferen dan, waarde newbie?quote:Op zondag 7 mei 2006 03:06 schreef kweenieman het volgende:
[..]
En pak jij maar een woordenboek om mijn stukje tekst te ontcijferen.
Er staan geen moeilijke woorden in, jij kwam alleen een beetje dom over.quote:Op zondag 7 mei 2006 03:09 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Welke zogenaamde 'moeilijke' woorden zou ik moeten ontcijferen dan, waarde newbie?
'Oh' is niet eens een woord en 'joh' ook niet. Wat maakt zo'n fucking spelfoutje nu weer uit? En natuurlijk is 'fucking' geen Nederlands bijvoeglijk naamwoord, blijheidquote:Oh en "zoiets" is 1 woord. Jammer joh.
Is goed Jogy als jij dit cynisme noemt,quote:Op zondag 7 mei 2006 02:57 schreef jogy het volgende:
zhe-devilll, als het topic je niet ligt staat het je vrij om de topicreport of het feedbacktopic te gebruiken. Al moet ik op het moment eerlijk zeggen dat de sluitkans vrij gering is. Als jij of iemand anders gekwetst is dan vind ik het heel zielig voor jullie maar klik gewoon niet meer op het topic..
Jeez, wat ben jij een zeikerd.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Is goed Jogy als jij dit cynisme noemt,
en dit goedkeurt, prima
ik verlaag me maar niet tot dit niveau, ik zou mezelf geweld aan doen in deze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |