Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:32 schreef DiabloSam het volgende:
Waarom zie ik nergens ook maar iets over dat het vandaag 6 mei is?
Liegebeest.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:32 schreef DiabloSam het volgende:
Waarom zie ik nergens ook maar iets over dat het vandaag 6 mei is?
Wat hij zei. Waarom zou je iemand willen herdenken die niet eens marginaal iets heeft gedaan voor dit land; op een paar slechte politici de hoeken van de debatteerarena laten zien. (en zelf vervolgens afgeserveerd worden door een andere lijsttrekker.) en een enorme populist zijn die enkel en alleen riep wat het volk wou. Helaas was dit dusdanig succesvol dat de huidige politiek in de waan van de dag leeft...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:36 schreef Sjowhan het volgende:
Jij mag hem gedenken, maar ik doe het iig. niet
precies, als we daar al een nationale dag voor moeten maken..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:37 schreef Natalie het volgende:
We horen Pim te herdenken?
Ga je gang, maar ik doe er niet aan mee.
De waarheid ligt in het midden; aldus wikipedia:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:39 schreef DiabloSam het volgende:
Pim heeft niks te maken met 4 mei...we herdenken de overledenen uit de 2e wereldoorlog op 4 mei.
Waarom weten jullie niks?![]()
ja zeg, ik ga niet nog een dag opofferen aan iemand die vlak achter al die dagen komt.. scheelt als we nu gewoon pim ook bij 4 mei optellen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:39 schreef DiabloSam het volgende:
Pim heeft niks te maken met 4 mei...we herdenken de overledenen uit de 2e wereldoorlog op 4 mei.
Waarom weten jullie niks?![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef postmortum het volgende:
precies zo als Pim het gewild zo hebben![]()
Maar het journaal heeft er wel aandacht aan besteed...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zag op het Journaal ook maar een heel klein clubje mensen staan bij de plek waar hij werd vermoord![]()
Treur niet om mij, treur om het land.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef postmortum het volgende:
precies zo als Pim het gewild zo hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |