quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:31 schreef leusden het volgende:als jij nu gewoon blijft modereren en dat op een normale manier doet, dan kan je hier gewoon producten aanbieden zonder startprijs. Ik vind dat zulke onzin. Je doet het vast omdat er anders mensen 0,01 cent gaan bieden en daarvoor heb jij een edit knopje gekregen.
En ga niet lullen dat je daarvoor te lui bent, dit bericht ga je ook verwijderen
Je doet het voorkomen alsof ik persoonlijk de V&A-regels heb bedacht. Bedankt voor de eer, maar ik moet je teleurstellen; ik doe ook maar gewoon wat eens bedacht is door anderen.
Ik gun het je van harte dat je het onzin vindt en ik ga ook niet proberen je ervan te overtuigen dat het nogal meevalt. Ik ga wel voor je navragen of jij postverplichtingsontheffing kunt krijgen. Dat je niet meer perse op V&A hoeft te komen, omdat je je zo ergert. Ga er maar van uit dat dat lukt. Lukt het niet (vooral Yv is erg streng op de postverplichting op V&A), dan hoor je dat nog van me!
Ow, en tot slot: als je nou eens iets op te merken hebt over mijn (of onze) manier van modden, vervuil dan daarmee andermans topics niet, maar doe dat lekker hier.
Nou, bedankt hoor