quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:26 schreef Adelante het volgende:
je mag die gast slaan, omdat je 'm toch schijnt te kennen
Niet? Hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:49 schreef Adelante het volgende:
En we hebben nog niemand bereid kunnen vinden om handmatig in Excel overzichtjes bij te houden voor een rating systeem
Ik vind die van dvd.nl best top! Ook best duidelijk. Je krijgt een steretje bij 10 keer positieve feedback en ga maar door... Je geeft elkaar feedback en dat wordt eventueel goedgekeurdof afgekeurd... best goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:54 schreef Adelante het volgende:
inderdaad wel jammer, ik ben zelf helemaalop het systeem dat tweakers.net hanteert voor v&a... helder, strak, users kunnen alles zelf, goed ratingsystem, categorie indeling...
Als je gewoon normaal had gedaan was er niks aan de hand geweest. Nu heb je het zelf verkloot. Hup, optiefen nu. Ga maar in SPT spelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef Robertje het volgende:
Jammer van dit topic [TK] Stuk of 40 Playboy Magazines Interesse was er zeker maar door een uberaandachtsgeile mod is dit niet door gegaan. Het was een soort cadeau voor een vriend van mij maar deze uberaandachtsgeile mod vond het nodig berichten te verwijderen. Jammer voor de TS. Ik heb nog gezegd dat het serieus was maar dat wilde ze niets mee te maken hebben. Nu hebben we een abriposter van H&M maar gekocht...bummer hoor![]()
Hoi popjequote:
hai konijntje van mequote:
nee, nee. Is het een uitzondering ? jah!!! gratis pakketjes versturen voor V&A-ers!quote:Is het een vraag?
Is het een aanbod?
true; druk om redenen enzoquote:Verder alles goed? Heb je zolang niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |