donequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:37 schreef vanhal het volgende:
Goed idee. Zou een moderator dit topic willen sluiten?
[TK] Oregon Scientific hartslag horloge *nieuw in doos*
Rita Verdonk methodequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:39 schreef RedFever007 het volgende:
Je had ook even kunnen wachten tot een modje je andere topic had opgeschoond natuurlijk![]()
Waarom niet?quote:
quote:# Het aanbieden van grote hoeveelheden van hetzelfde product is niet toegestaan, dit om heling te voorkomen
Bedijfsmatig verkregen en dus niet partikulierquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom niet?
misschien een id om dat ff bij de FAQ in te zetten ??quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedijfsmatig verkregen en dus niet partikulier
Zeker te weten! Ik wel in elk gevalquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:47 schreef guitarist.nl het volgende:
mods hebben het ook wel eens mis toch
quote:Waarvoor is het bedoeld?
Vraag & Aanbod is uitsluitend bedoeld voor particuliere advertenties, op kleinschalige basis. Alleen goederen zijn toegestaan. Diensten kun je op FOK! niet aanbieden.
Ook Commerciële advertenties zijn niet toegestaan! Mocht uw bedrijf interesse hebben in een advertentie op FOK!, dan kunt u contact opnemen met adverteren@fok.nl voor de mogelijkheden.
Dacht ik ook; de strekking op V&A is duidelijk lijkt mequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:26 schreef Dagonet het volgende:
En anders voldoet dit toch wel?
Ik ben het helemaal met de guitarist eens. Hier komt nog bij dat op MP of speurders vaak op eigen advertenties word geboden om de prijs op te drijven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb echt een hekel aan mensen die zeggen van bijvoorbeeld, 100 geboden via marktplaats of 100 euro geboden per mail ook!
ik vind eigenlijk dat deze post weggehaald moeten worden!
Het is niet te bewijzen, en ik durf te wedden dat het in de meeste gevallen nog geen eens waar is ook!
V&A staat echt helemaal los van marktplaats, dan moeten ze hier geen advertentie neerzetten!
kunnen jullie niet even een regel maken dat op V&A alleen biedingen per post tellen
edit: Ow wacht ik open er wel even een topic over in Feedback
[V&A] 100 euro geboden op marktplaats!
Mhwa ik denk dat dat hier wel meevalt in principe. lIgt ook aan het product IMO. Ik zie ook vaak genoeg dat prijzen naar beneden gaan in de loop der tijd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef guitarist.nl het volgende:
dat gebeurd hier ook wel met kloontjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |