Niet? Hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:49 schreef Adelante het volgende:
En we hebben nog niemand bereid kunnen vinden om handmatig in Excel overzichtjes bij te houden voor een rating systeem
Ik vind die van dvd.nl best top! Ook best duidelijk. Je krijgt een steretje bij 10 keer positieve feedback en ga maar door... Je geeft elkaar feedback en dat wordt eventueel goedgekeurdof afgekeurd... best goed.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:54 schreef Adelante het volgende:
inderdaad wel jammer, ik ben zelf helemaalop het systeem dat tweakers.net hanteert voor v&a... helder, strak, users kunnen alles zelf, goed ratingsystem, categorie indeling...
Als je gewoon normaal had gedaan was er niks aan de hand geweest. Nu heb je het zelf verkloot. Hup, optiefen nu. Ga maar in SPT spelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:28 schreef Robertje het volgende:
Jammer van dit topic [TK] Stuk of 40 Playboy Magazines Interesse was er zeker maar door een uberaandachtsgeile mod is dit niet door gegaan. Het was een soort cadeau voor een vriend van mij maar deze uberaandachtsgeile mod vond het nodig berichten te verwijderen. Jammer voor de TS. Ik heb nog gezegd dat het serieus was maar dat wilde ze niets mee te maken hebben. Nu hebben we een abriposter van H&M maar gekocht...bummer hoor![]()
Hoi popjequote:
hai konijntje van mequote:
nee, nee. Is het een uitzondering ? jah!!! gratis pakketjes versturen voor V&A-ers!quote:Is het een vraag?
Is het een aanbod?
true; druk om redenen enzoquote:Verder alles goed? Heb je zolang niet gezien
Ik zal bij de GC-mods informeren of ze hem weer willen afstaan.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:34 schreef Het_Biertje het volgende:
Wees eens een lieve ElisaB en doe eens een sticky maken tot 1 aug!
Druk met redenen is nooit goedquote:true; druk om redenen enzo![]()
Ik heb normaal gereageerd. Nu ga ik naar SPTquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal had gedaan was er niks aan de hand geweest. Nu heb je het zelf verkloot. Hup, optiefen nu. Ga maar in SPT spelen.
Dan is het probleem opgelost, want hebben we gewoon een verschillende definitie van normaalquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef Robertje het volgende:
Ik heb normaal gereageerd. Nu ga ik naar SPT
Whehehe. Mooie actie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef Dagonet het volgende:
Hallo. Dit vinden jullie vast wel leuk leesvoer.
Wraakactie britse man
Ik werk voor het Retail Service Centre te Amsterdam.quote:
TS vraagt slotjequote:
Thnx, done!quote:
Thnxquote:BTW: A shame that you're leaving. You did a very, very good job...
Good luck with the busy career.
quote:
wat een chaos topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef vanhal het volgende:
Kan een moderator deze opmerking weghalen? Dank u.
[TK] Oregon Scientific hartslag horloge *nieuw in doos*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |